- Hirdetés -

Listavezetőként búcsúzott az Álarcos énekes

|

Az Álarcos énekes döntője közel járt a 1,5 milliós nézőszámhoz. Az RTL Klubon jól kezdett az Apatigris című új sorozat és a visszatérő A tanár is. A TV2 legnézettebb műsora a kereskedelmi célcsoportnál az Exatlon, a teljes lakosságnál a Tények Plusz volt.

Az elmúlt héten az RTL Klub közönségaránya a 18-49 éveseknél és főműsoridőben 17,5-ről 17,1 százalékra csökkent. Ugyanakkor ezzel nőtt a fő konkurensük előtti előnyük, hiszen a TV2 heti share-je a korábbi 12,4 százalék után múlt héten 11,3 százalékot tett ki. Ez azt jelenti, hogy az RTL Klub 5,8 százalékponttal vezet.

A hétköznapok továbbra is szorosabb eredményt hoztak, – a péntek estét nyerte is a TV2 – ezen a téren már csak 1,8 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye (RTL Klub: 15,3%, TV2: 13,5%).

Az RTL Klub a hatalmas heti előnyét a szombatnak és a vasárnapnak köszönhette, hiszen ekkor egyrészt a TV2 nagyon gyenge eredményt produkált: szombat este 5,8 százalékos, vasárnap este 6,4 százalékos share-t. Másrészt a vasárnapi főműsorideje bivalyerős volt az RTL Klubnak: 27,2 százalékot produkáltak. Jól teljesített az RTL Klub szombat este is, de az ekkori 15,5 százalékuk tulajdonképpen azonos a hétköznapi teljesítményükkel.

A 18-59 éveseknél és teljes napon szokás szerint kisebb volt a heti differencia, de ebben az összevetésben is jobban szerepelt az RTL Klub, miután 10,7 százalékkal zárták a hetet, a TV2 pedig 8,7 százalékos share-rel volt a második.

A nemzetközi csatornaportfóliók közül – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – leginkább a Viacom lehet elégedett az elmúlt heti közönségarányával (6,9%), őket az AMC (5%), majd a Sony (4%) követte.

15. hét / 14. hét / 13. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,1% / 17,5% / 16,6%
TV2 – 11,3% / 12,4% / 11,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (15. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,9% (8,7%)
Híradó – 22,4% (23,1%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 20,5% (19,5%)
Drága örökösök – 20% (19,3%)
Bátrak földje – 12,3% (11,7%)

TV2
Remények földje – 9,9% (8,2%)
Tények – 15,8% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,9% (15,7%) – hétfőtől szombatig
#Maradjotthon – 12,6% (Korábbi héten ugyanebben a sávban a Mintaapák: 16,1%)
Exatlon Hungary – 14,1% (14,5%)

Múlt héten több újdonság is képernyőre került. A TV2-n a #Maradjotthon 12,6 százalékos átlagot ért el az első hetében. Ez ugyan jobb érték, mint a TV2 heti átlaga, viszont a hétköznap esti csatornaátlagtól elmarad. Valamint ez 3,5 százalékponttal gyengébb share-t jelent, mint amivel a Mintaapák búcsúzott a korábbi héten.

Az RTL Klub képernyőjére szombaton visszatért A tanár, ami a 18-49 éveseknél 19,5 százalékos share-t és 308 ezres nézőszámot produkált, amivel a hét ötödik legnézettebb műsorának számított. Vasárnap elindult az Apatigris című sorozat, ami még jobban kezdett: 26,1 százalékos share-rel és 384 ezres nézettséggel (a teljes lakosságnál egymillió nézővel). Azonban a további epizódok lineáris nézőszámaira mindkét sorozatnál az őszi szezonig kell várnunk, mert egyelőre lekerülnek a képernyőről és csak az RTL Most+-on nézhetők meg a legújabb epizódok.

Marad viszont a képernyőn az RTL Klub Mellékhatás című sorozata, ami múlt szombaton 16 százalékos közönségarányt és 266 ezres nézőszámot produkált. Ez az első részhez képest 5 százalékpontos, illetve 103 ezres csökkenés. Viszont a korábbi héten a Mellékhatás felvezetőműsora is erősebb volt: A mi kis falunk évadzárója 30,9 százalékos share-rel és 530 ezer 18-49 éves nézővel.

A hét legnézettebb műsora ismét az Álarcos énekes volt, a 18-49 éveseknél 600 ezer, a teljes lakosságnál 1,48 millió nézővel. Ez alapján azért megkockáztatjuk, hogy a műsorból hamarosan újabb évad is lesz.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az Exatlon Hungary hétfői adása volt, ami 237 ezer nézőt vonzott. A második legnézettebbnek pedig a szintén hétfői Tények Plusz számított, 236 ezer nézővel.

A teljes lakosság körében az Exatlon Hungary a csatorna házi toplistájának harmadik helyén áll (635 ezer nézőt), ebben az összevetésben ugyanis a hétfői Tények Plusz (856 ezer) és a Tények (829 ezer) ültette a legtöbb nézőt a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_15het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_15hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...