Az exportpiacokon érdekelt közép-kelet-európai cégek számára rendezett konferenciát nemrégiben a Google Varsóban. A rendezvényen a Google és a McKinsey & Company szakértői, valamint lengyel, cseh, ukrán és görög technológiai cégek vezetői mellett Szabó László, a Growww Digital társalapítója és növekedési szakértője is előadást tartott.
„Ma a közép-kelet-európai régió online piacai minden eddiginél jobb növekedési lehetőségeket kínálnak a vállalkozásoknak. A szemünk előtt nőttek fel olyan cégek, mint az E-optika, az Electronic-star, a POPGOM vagy éppen a Szállás.hu. Nagyon örültünk a Google meghívásának, óriási megtiszteltetés volt, hogy megoszthattuk az export piacokon szerzett tapasztalatainkat és átadhattuk a tudásunkat” – mondta a szakember.
A 13 országból érkezett 120 résztvevő megtudhatta, hogyan segíti üzletüket a folyamatautomatizálás, a felhőalapú és big data-megoldások. Szabó László előadásában saját ügyfeleik példáján mutatta be, hogy a régió miért vonzó az e-kereskedelemmel foglalkozó cégek számára: gazdasága az EU átlaga feletti mértékben növekszik, miközben a nyelvi korlátok miatt a nagy nemzetközi versenyzők még nem tarolták le a piacot. Tanácsokat adott arra nézve is, hogyan válasszunk célpiacot a terjeszkedéshez. A kulturális különbségek figyelembe vétele mellett a Google eszközeivel (Trends, AdWords Keyword Planner) és más megoldásokkal (SEOmoz, SimilarWeb) gyorsan és költséghatékonyan felmérhető a piaci versenyhelyzet, a termékünk, szolgáltatásunk iránti igény.
„Ugyanakkor készen kell állni arra, hogy az első időszakban jelentős befektetéseket tegyünk, és a megfelelő helyi marketingszakember kiválasztása is komoly feladatot jelent” – hívta fel a figyelmet a szakértő.
Fotó: GrowwwDidital.hu
- Hirdetés -
Magyar előadó a Google rendezvényén
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -