
A PR-szakma Oscarjának is szokták nevezni a Sabre-díjakat, amin idén egyedüli magyarként a DeepInsight kreatív ügynökség kapott elismerést az Életben maradnának avagy a Holt Költők Társalgása kampánnyal.
Idén volt a legtöbb magyar shortlistes, de végül csak a DeepInsight nyert a Consumer Health kategóriában – írja közleményében az ügynökség. Míg az ügynökség a kampány első részében öt tüdőgyulladásban elhunyt magyar költő verseit képregényekbe ültette át, addig idén a poéta ötösfogat keménymagját – Csokonai Vitéz Mihályt, Arany Jánost és Ady Endrét – ültette egy asztalhoz.
A kampányban feldobott gondolatkísérlet lényege, hogy sztárköltőink napjainkban élnek, és ezért aztán nem is halnak meg tüdőgyulladásban. Mivel életben maradnak, rengeteg mindenre marad idejük. A kampány második részében Csokonai a nőügyeit, Arany János a digitális kütyüket, Ady Endre káros szenvedélyeit tárgyalták ki egymás között egy asztalhoz ülve.