- Hirdetés -

Magyarországra érkezik az első női sportcsatorna

|

Az W-Sport az első kizárólag női sportoknak szentelt többplatformos csatorna. Célja, hogy változtasson a női sportok megítélésén, és erősítse az egyenlőség és sokszínűség értékeit. Felmérésük szerint mára az általános sportrajongók 84%-át érdeklik a női sportok. Nőnapi bejelentésük szerint a W-Sport mostantól a magyarországi szolgáltatók számára is elérhető.

Az emberek szerint a női sport inspiráló, progresszív, kevésbé pénzvezérelt és sokkal tisztább, mint a férfi sportágak.1 Ezzel együtt a sportközvetítések csak kevesebb mint 5% a női sportoké, annak ellenére, hogy a nők majdnem a sportolók felét teszik ki. A Magyarországra frissen érkező W-Sport csatorna erre kínál megoldást.

1987-ben a sportolók kb. 28%-a vallotta nőnek magát. 2018-ban ez az arány kb. 40% volt.2 Az erőviszonyok tehát változnak. A női sportok utánpótlása ráadásul hatszor gyorsabban nő, mint a férfiaké.2 Mára az általános sportrajongók 84%-át érdeklik a női sportok.

A cégek is egyre jobban látják a női sport értékében rejlő lehetőséget. A Barclays 30 millió fontot fektetett az angol női labdarúgó ligába (WSL) címszponzorként, a Visa pedig több mint 20 millió dollár értékben szponzorálta a 2023-as Női Futball Világbajnokságot. Az előrelépés ezen a téren nemcsak az atléták számára teremt nagyobb lehetőségeket, hanem hozzájárul a szélesebb közönség tudatosságának növekedéséhez és az egyenlőségi normák megerősítéséhez.

„Az W-Sport az első, kizárólag női sportoknak szentelt többplatformos csatorna. Fő fókuszunk a közvetítéseken és élő eseményeken van. A csatorna 24/7 sugároz, és évente 2000 óra eredeti tartalmat mutat be, beleértve több mint 300 élő labdarúgó-mérkőzést, összefoglalókat, dokumentumfilmeket, magazinokat és sporthíreket” – mondja Kelly Butler, CEO. „Emellett élő röplabda, motorsport, kosárlabda, triatlon és atlétika közvetítéseket, valamint dokumentumfilmeket és összefoglalókat sugárzunk.”

A W-Sport víziója az, hogy a női sportközvetítések globális vezetőjévé váljon, s előmozdítsa az egyenlőséget és a sokféleséget. "A női sport az egyetlen prioritásunk" - teszi hozzá Butler.

„A női esélyegyenlőség a sportokban egyre inkább előtérbe kerül, de még mindig vannak kihívások. Például, bár a nők az atlétikában és más sportokban egyre több teret hódítanak, a média és a támogatás egyelőre egyenlőtlenül oszlik el” – mondja Merényi Tímea, a W-Sport magyarországi képviselője. „Azzal, hogy lehetővé tesszük a női sportokhoz való hozzáférést a média vállalatok számára, ezen a helyzeten is szeretnénk változtatni”.

A W-Sport rendkívül széles portfólióval rendelkezik labdarúgás terén, hetente akár nyolc élő mérkőzést is közvetít. Az élő mérkőzések a világ legjobb ligáiból származnak, így a nézők minden meccshéten láthatják a legjobb játékosokat és csapatokat az Angliai Női Szuperliga (WSL), az USA Női Labdarúgó Liga (NWSL), a Német Női Bundesliga, az Olasz Serie A Femminile és a Svéd Damallsvenskan mérkőzésein.

Ezen felül a W-Sport élőben közvetíti a legjobb pillanatokat a Női Röplabda Bundesliga, a Super League Triathlon, a UK Netball és a PAC 12 multisport mérkőzéseiről, ideértve a kosárlabdát, a tornát és a strandröplabdát is. De a tenisz, az atlétika és a boksz területéről is közvetít élőben a W-Sport.

Felmérések szerint a női sportok legtöbb nézője 24-35 éves férfi. A csatorna ezzel együtt az egész család számára kínál programokat, az egyik fő célcsoportja pedig a Z generáció, mivel célja, hogy inspirálja a fiatal nőket. A W-Sport friss nézőpontot kínál a női sportteljesítmények ünneplésére.

Az W-Sporttal egy olyan csatorna érkezik Magyarországra, mely pozitív hatást gyakorolhat a sportközösségre és a társadalomra azzal, hogy változtat a női sportok megítélésén, miközben megerősíti az egyenlőség és sokszínűség sportértékeit. A női sportok által nyújtott inspiráció és példaadás minden generációt ösztönözhet a saját álmainak és céljainak elérésére.

A W-Sport itthon március 8-tól érhető el a médiaszolgáltatók számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...