- Hirdetés -

Májusban is piacvezető a TV2 Csoport (x)

|

2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt. Emellett a TV2 is tovább tudta növelni előnyét a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban az RTL Klubbal szemben 2,1 százalékpontra (SHR%: TV2: 11,3%, RTL Klub: 9,2%, Live adatok alapján), s így ebben a célcsoportban májusban is a legnézettebb tévécsatorna lett. (x)

2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt (SHR%: TV2 Csoport: 25,4%, RTL Magyarország: 20,0%, egész napra vonatkozó Live adatok alapján). A TV2 Csoport kábelportfóliója – ugyancsak az előző hónapokhoz hasonlóan – az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is magasabb együttes közönségarányt ért el, mint az RTL Magyarország kábelportfóliója mindhárom fent említett célcsoportban.

Májusban a TV2 Csoport kábelcsatornái közül a Prime győzelmet aratott egyik legfőbb konkurense, a Cool felett mind a teljes lakosság, mind a 18-59 évesek körében a főműsoridőt tekintve, és egész napra vonatkozóan is (prime time SHR% Prime (4+): 2,6%, Cool (4+): 2,0%; Prime (18-59): 2,9%, Cool (18-59): 2,6%, Live adatok alapján).

Emellett a TV2 a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban tovább tudta növelni előnyét az RTL Klubbal szemben 2,1 százalékpontra (SHR%: TV2: 11,3%, RTL Klub: 9,2%, Live adatok alapján), s így ebben a célcsoportban májusban is a legnézettebb tévécsatorna lett.

A májusi hónap legnézettebb műsora a teljes lakosság körében a május 14-én este 6 órától sugárzott Tények volt, rekord nézettséggel: a teljes lakosság körében percenként átlagosan több mint 873 ezer néző követte figyelemmel az adást (szemben a konkurens RTL Klub 714 ezres átlagos nézőszámával ugyanezen idősávban), s összesen közel 1 327 000 nézőt ért el a műsor. A Tények ezen adását az éppen tévét nézők több mint egynegyede (25,2%-a) választotta, míg a konkurens Híradó 20,6%-os közönségarányt (SHR%) ért el ugyanebben az idősávban.

A TV2 sikeréhez a Bezár a Bazár! második évadának nézettsége is nagyban hozzájárult. A game show 18-59, valamint a 18-49 évesek körében a májusi hónap második legnézettebb műsora lett május 30-i adásával. A teljes lakosság körében átlagosan csaknem 805 ezer fő nézte percenként, míg a konkurens csatorna azonos idősávját 587 ezer néző követte figyelemmel (SHR% TV2: 19,9%, RTL Klub: 14,5%). Az eddigi 29 részt figyelembe véve a Bezár a Bazár! egy-egy epizódja átlagosan 1 248 000 embert ért el a teljes lakosságból. A műsor saját idősávjában 25-ször tudott győzelmet aratni a teljes lakosság körében mind az 1 főre jutó átlagos nézőszám (AMR), mind közönségarány (SHR%) alapján. A 18-59, valamint a 18-49 évesek körében 21-szer nyerte meg a versenyt az RTL Klubbal szemben ugyanezen mutatószámok alapján.

A Mokka is sikeres hónapot tudhat maga mögött. A teljes lakosság körében egy-egy adásával átlagosan közel 506 ezer főt ért el. A teljes lakosság tekintetében a május 15-i adás volt a hónapban a legnézettebb, 19,8%-os közönségaránnyal (ugyanezen idősávban az RTL Klub Reggeli című műsora 4,4%-os közönségarányt ért el). A 18-59 évesek körében a május 31-i adás ért el kiemelkedő, 16,9%-os részesedést, míg ugyanezen célcsoportban és idősávban az RTL Klub részesedése 4,2% volt. (x)

*Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás, Live adatok alapján

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...