- Hirdetés -

Már 1,3 millió néző felett jár az X-Faktor

|

Tovább nőtt az RTL Klub szombat esti tehetségkutatójának a nézettsége, stabilan teljesít a Survivor, viszont a Szenzációs Négyes csak kínlódik. A TV2-nek a Sztárban sztár hozta a legtöbb nézőt, a hétköznapi műsoraik közül pedig a Ninja Warrior teljesít a legjobban, náluk a MasterChef Junior tűnik nagy bukásnak.

Egyelőre a TV2 második hullámban érkező őszi műsorai sem fordították meg a két legnézettebb csatorna közötti nézettségi versenyt – legalábbis a 18-49 évesek körében és főműsoridőben. Múlt héten hétfőtől szombatig az RTL Klub nyerte az estéket, a vasárnapi főműsoridő pedig a TV2-é volt.

Az RTL Klub legerősebb estéje a szombat volt, amikor 28 százalékos főműsoridős share-t produkáltak a TV2 5,1 százalékával szemben. Vasárnap viszont a TV2 ért el 16,7 százalékos közönségarányt, miközben az RTL Klub csak 8,4 százalékot.

Összességében az RTL Klub ugyanúgy 15,8 százalékos közönségarányt hozott, mint egy héttel korábban. A TV2 pedig 10,2 százalékkal zárta a hetet, ami némi csökkenést jelent a korábbi héthez képest.

42. hét / 41. hét / 40. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,8%/ 15,8% / 16,7%
TV2 – 10,2% / 11,5% / 9,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (42. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 19,5% (19%)
Survivor – 17,6% (17,4%)
Barátok közt – 14,8% (15,2%)
Éjjel-nappal Budapest – 15,7% (15,1%)

TV2
Tények – 14,3% (16,4%)
Ninja Warrior – 13,8% (16,3%)
A legbátrabb páros – 12,8% (15,9%)
Bogaras szülők – 7,5% (13,9%)
Mit tenne a gyereked? – 9,9% (10,4%) – két nap átlaga
Sztárok és párok – 6,3% (7,8%) – két nap átlaga
Csak show és más semmi – 9,6% (10,2%)
Korhatáros szerelem – 10,3% (11,5%)

Az RTL Klub hétköznap esti műsorai meglehetősen stabilan teljesítettek, bár azért a Barátok közt share-je kicsit a főműsoridős átlag alatt maradt. A Survivor nem hoz olyan combos, 20 százalék feletti közönségarányt, mint az ősz első felében a Nyerő Páros. Viszont még ez a 17 százalékos szint is egész jónak számít. Pláne, hogy a Survivor a TV2 legnagyobb dobásnak szánt műsoraival van egy sávban.

A TV2 hétköznap esti műsorai közül a korábbi héthez viszonyítva mindegyiknek csökkent a közönségaránya. A legjobb share-t a hétfői Ninja Warrior hozta, csatornaátlag felett teljesített a keddi A legbátrabb páros, a péntek esti Korhatáros szerelem. A többi műsoruk nem érte el a TV2 főműsoridős átlagát, a leggyengébb láncszemnek pedig a Sztárok és párok számít.

A kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora, méghozzá meglehetősen nagy fölénnyel. A szombat esti műsor a 18-49 éveseknél 37 százalékos közönségarány mellett 589 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál 30,8 százalékos share-t és 1,32 milliós nézettséget produkált. (Egy héttel korábban 1,29 millió volt a nézettségük).

A hét második legnézettebb műsora a TV2-n vasárnap este műsorra tűzött Sztárban sztár volt, ami a 18-49 éveseknél 283 ezres nézettséget, a teljes népességnél pedig kerek 800 ezer nézőt érdekelt. A Sztárban sztárral átellenben az RTL Klubon futó Szenzációs Négyes erejéből 8,8 százalékos közönségarányra futotta, ami azért elég nagy buktának számít.

Ami az RTL Klubnak a Szenzációs Négyes, az a TV2-nek a szombat esti MasterChef Junior, ami a 18-49 éveseknél mindössze 5,3 százalékos közönségarányra volt képes.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub második legnézettebbje címmel a Survivor múlt hétfői adása büszkélkedhet (251 ezer néző). A TV2 házi versenyében pedig a – kereskedelmi célcsoportnál – a Ninja Warrior volt az ezüstérmes (195 ezer néző).

Vasárnap főműsoridőre esett a Forma-1 amerikai nagydíja, s ahogy lenni szokott, ez volt a közmédia legnézettebb heti tartalma. Ez a 18-49 éveseknél 127 ezres nézettséget, a teljes lakosságnál 336 ezres nézőszámot jelentett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...