- Hirdetés -

Már Kanadában is hódít egy magyar cég megoldása

|

A magyar alapítású Chameleon Smart Home Nyrt. először telepítette legújabb okos társasházi funkcióját, az Access Controlt egy 75 lakásos kanadai társasházba a Hamilton-projekt keretében. A projekt megvalósításán a Chameleon és az UpHome Canada közösen dolgozott a helyi kivitelező partner, a Technology Force Company bevonásával. Az első átadott projekt sikere és a pozitív visszajelzések újabb lendületet adnak a regionális terjeszkedéshez a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) Xtend piacán regisztrált Chameleonnak.

A Chameleon stratégiájának megalapozottságát jelzi, hogy amíg a hazai lakáspiacot jelentős mértékű visszaesés jellemzi, amit a KSH legfrissebb lakáspiaci jelentése is alátámaszt, addig a kanadai piacon a beruházások töretlenül folytatódnak és bővülnek. A kanadai kormány által támogatott bevándorlásnak köszönhető népességnövekedés az új építésű ingatlanok fejlesztésének robbanásszerű növekedését vetíti előre, ami a jelenleg zajló 960 ezer társasházi lakás építésén túl további okosotthon-fejlesztési és telepítési lehetőségeket rejt.

A Chameleon ezt a trendet felismerve kezdte meg a kanadai piac felé való nyitást. Hosszú előkészítést követően a terjeszkedés kulcsfontosságú mérföldköve volt, hogy 2022-ben a cég befektetést kapott Kanadából, idén tavasszal pedig a Chameleon Smart Home Nyrt. szerződést írt alá az UpHome Canada Ltd.-vel a Chameleon teljes termékpalettájának kizárólagos forgalmazására Kanadában, az észak-amerikai piacon és Mexikóban, valamint lehetőséget adott helyi partnerek és kivitelezők bevonására.

Szarvas Péter alapító, a Chameleon igazgatóságának elnöke kiemelte: „Kanada nagy fejlesztési potenciált hordoz magában az okosotthonrendszerek tekintetében. A Hamilton-projekt azért fontos lépés számunkra, mert ez az első fejlesztés, ahol az innovatív és gyorsan telepíthető beléptetőrendszerünket alkalmazzák. Ez a további gyors terjeszkedésünk kulcsa lehet, nemcsak Kanadában, de Magyarországon is.”

A cég helyi partnere a kifejezetten a kanadai piac igényeire fejlesztett Chameleon beléptetőrendszert, az Access Controlt telepítette a Hamilton-projekt keretében. Szarvas Péter büszkén emelte ki a siker egyik legfontosabb kulcsát: „Biró Róbert, a Chameleon társalapítója és technológiai igazgatója személyesen vezette a projektet, hónapokig élt Kanadában, elhivatottsága és szakmai rátermettsége nélkül nem sikerülhetett volna.” A fejlesztésben és telepítésben kiemelt szerepet töltött be a cég három munkatársa is: Szalók Dániel a helyszínen, míg Perger Zsolt és Gál Benedek Magyarországról segítette a folyamatot. A kivitelezés fizikai és szoftveres részét, a kártyák és lakók adatainak rögzítését a Technology Force Company kivitelező cég intézte. A magyar fejlesztők az új szoftvert és a tréninget biztosították, valamint segítséget nyújtottak a többi munkatárs számára ahhoz, hogy minden rendszer hibátlanul működhessen. „Kiemelkedő csapatmunka volt, és azóta is hibátlanul üzemelnek az új funkciók az épületben” - összegezte a munka tapasztalatait Biró Róbert.

A Chameleon új rendszere az új társasházak mellett korábban épült házakba és lakóparkokba is integrálható. Vezeték nélküli megoldásukkal jelentősen csökkenthetők a telepítéssel járó költségek és környezeti hatások. A ház komplett beléptetés-menedzsmentjét kezelő rendszer később könnyen és gyorsan továbbfejleszthető. A rendszer az okosotthon-funkciók széles tárházát is előkészíti, amit a lakók tetszés szerint bővíthetnek, és a már meglévő applikációjukból kezelhetnek.

A cég stabilitásához a kanadai felvevőpiac mérete mellett hozzájárul az is, hogy a Chameleon nemcsak saját gyártású eszközöket értékesít, hanem az Uphome Canada Ltd.-vel együttműködve, havidíjas modell keretében okostársasházi funkciókat is nyújt a piacon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...