Már két éve olvasgathatunk hirdetéseket a pizzánkra várva

Már több mint két éve hasznos szolgáltatással segíti a hirdetőket a foodora: a cégek a rendeléskövető képernyőn helyezhetnek el hirdetéseket, amelyeket addig lát a felhasználó, amíg a rendelt étele kiszállításra nem kerül. A megszokottól eltérően ezt a felületet nem csak a partneréttermek vehetik igénybe.

A foodora már több éve szerteágazó hirdetési lehetőségeket kínál saját felületein, amelyen keresztül számos tulajdonság alapján targetálható a többmilliós megrendelői bázisuk. Az ételkiszállítási platformon a már megszokott éttermi partnerek kiemelésére szolgáló rendszereket 2 éve bővítették ki a foodora ads szolgáltatással, amellyel az applikáció rendeléskövető felületén is el lehet helyezni statikus és mozgóképes hirdetéseket. A foodora ads segítségével az éttermi partnereken túl is tudnak releváns és konverzióban hatékony hirdetési felületet nyújtani.

Az ételrendelési folyamat során a felhasználó számára ez az egyik legfontosabb felület - itt követheti nyomon, hogy mikor érkezik meg a rendelése. A felület értékét növeli, hogy a megrendelők a kiszállítás során többször visszatérnek ellenőrizni a rendelésük állapotát vagy a futár helyzetét, így összességében perceket töltenek el aktív figyelemmel ezen a felületen. A foodora ads ezért komplexebb marketing üzenetek átadására is alkalmas, illetve számos paraméter - például lokáció - szerint is targetálható.

„Globális tech cégként folyamatosan fejlesztjük az üzleti modellünket, ezért két éve túlléptünk a csak az éttermi partnereknek kínált kiemeléseken. Büszkék vagyunk rá, hogy a foodora ads-ben már Magyarországon is olyan visszatérő partnerek látják meg a lehetőséget, mint a Coca-Cola, a Mastercard vagy a Disney. A rendeléskövető felületünkön elhelyezett hirdetésekkel egy jól körülhatárolható helyzetben találkozik a fogyasztó, így hatékony eszköz specifikus termékek vagy üzenetek átadására. A felületen eltöltött idő során a felhasználók figyelme aktív, és az online költésre affinis célközönség nagyobb arányban konvertál, mint aki tartalom fogyasztás céljából látogat egy felületet.

A foodora ads remek példája annak, hogy az online kereskedelmi platformok, mint hirdetési felületek, segítik a modell profitabilitását, és a core funkció mellett olyan értékes eszközt tudunk üzleti partnereink kezébe adni, amely az ő hatékonyságukat és elérésüket is növeli.” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketingvezetője.

Több mint ezer településen foodorázhatnak már a magyarok

A hirdetési lehetőséggel pedig a felhasználók széles köre érhető el. A foodora platformja Magyarországon például több mint 1000 településen érhető el. A foodora saját boltjaiból, a foodora marketekből pedig 5 városban szállítja házhoz a bevásárlást. A foodora Delivery Hero hálózat tagja, amely a világ legnagyobb digitális gyorskereskedelmi platformjaként működik. A foodora kiszállítási szolgáltatása Európa 7 országában (Ausztriában, Csehországban, Dániában, Magyarországon, Finnországban, Norvégiában, Svédországban) viszi házhoz a szabadságot azáltal, hogy időt spórol a megrendelőknek olyan dolgokra, amelyek igazán fontosak számukra.