• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news Marketers miss a trick by not keeping up with consumers’ passions
  • news

Marketers miss a trick by not keeping up with consumers’ passions

2018. november 9.
Facebook
Email
    Előző cikkIdén is segít a JOY Tündér
    Következő cikkVolkswagen reportedly has $23,000 Tesla competitor in the works
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    130 millió tévés műsorokra, büntetés a Metropolnak

    Média 2025. szeptember 19.
    A kiskorúakat védő rendelkezések megsértése miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Metropol napilapra. A Balázsék című rádiós műsorszám 2025. február 4-i adásával kapcsolatban pedig az emberi méltóság...

    Ötödször a marketinges rangsor élén Szabó Béla Attila

    Marketing 2025. szeptember 19.
    Ötödik alkalommal végzett a Top 50 marketinges szakember rangsor élén Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója. A lista nagyjából egyharmada megújult tavalyhoz képest, és az idén a kereskedelmi területért is felelős szakemberek...

    Otthon Start: télre várható a nagy durranás

    Kutatás 2025. szeptember 19.
    A Duna House hálózatában az Otthon Start bejelentését követően látványosan megugrott az ingatlanmegtekintések száma: augusztusban közel 54 százalékkal több megtekintés történt, mint júliusban. A szeptember elsejei indulás után ugyanakkor a mutatások aktivitása mérséklődött, nagyjából...

    Régi-új sörmárka jelenik meg Magyarországon

    Biznisz 2025. szeptember 19.
    1949 után először ismét megjelenik Magyarországon a történelmi Haggenmacher sörmárka. Az egykori budafoki gyárépületben, ahol a svájci származású id. Haggenmacher Henrik 1873-ban elindította első sörgyárát, amelyet fia, ifjabb Henrik virágoztatott fel, 2025-ben újra felcsapolják...

    Több mint 29 tonna hulladékot gyűjtöttek a petkalózok

    Marketing 2025. szeptember 19.
    A VI. Bodrogi PET Kupával lezárult a PET Kupa versenyek 2025-ös szezonja. A mérleg annak ellenére mutat több mint 29 tonnányi összegyűjtött ártéri hulladékot, hogy idén nem érkezett nagyobb árhullám – és vele műanyagáradat...

    Digital Center

    Hatalmas durranásra készül a Samsung

    Digital Center 2025. szeptember 18.
    A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

    Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

    Digital Center 2025. szeptember 17.
    Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

    A kibertámadások fő célpontja lett Európa

    Digital Center 2025. szeptember 16.
    A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

    Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

    Digital Center 2025. szeptember 12.
    Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

    Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

    Digital Center 2025. szeptember 12.
    A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat