Burka Szilvia marketing és online szolgáltatások igazgatói pozícióban folytatja pályafutását a barkácsáruházláncnál július 1-től. A szakember nemcsak a Praktiker marketing csapatát irányítja, hanem az e-kereskedelmi üzletág vezetését is átvette.
Marketingigazgatói pozíciót hozott létre a 20 áruházzal rendelkező Praktiker, amelyre Burka Szilviát kérték fel. A kommunikációs szakember 2014 novembere óta dolgozik az áruházláncnál, eddig marketing osztályvezetőként segítette a Praktiker dinamikus fejlődését. Felsővezetőként ő lett a harmadik nő a Praktiker 7 fős menedzsmentjében.
Burka Szilvia széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban a Nemzeti Tankönyvkiadó marketingigazgatója volt, de dolgozott a Duna Elektronikánál és az E.ON IS-nél is különböző marketinges pozíciókban.
Tanulmányait a Szolnoki Főiskolán, valamint a Pécsi Egyetemen végezte marketing szakon. Új pozíciójában nem csak a Praktiker marketing osztályának és tucatnyi ügynökségnek, illetve külső szakmai partnernek a munkáját irányítja, de átvette az e-kereskedelmi üzletág teljes körű vezetését is.
„Büszke vagyok arra, hogy igazgatói pozícióban folytathatom a megkezdett munkát. A tulajdonosok, illetve a felsővezetés támogatásával az elmúlt hat évben újraépítettük a Praktiker reklámkommunikációját. 2016-ban megújult a webshop, majd 2018-ban elindult a mobil alkalmazás is, ezeket nem csak a vásárlók, de a szakma is elismerte különböző díjakkal. Egyre jobban fókuszálunk a digitális kommunikációra, s igyekszünk mindent automatizálni, mérhetővé tenni a rendszereinkben, hogy a leghatékonyabb marketing megoldásokkal támogassuk az értékesítést” – mondta Burka Szilvia.
Hozzátette: „Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a Praktiker ne csak szerethető márka, illetve munkáltató brand legyen, de megkülönböztethetők legyünk a konkurensektől. Szeretnénk bebizonyítani, hogy a Praktiker online és offline áruházaiban jó vásárolni, jó élményeket kapunk, s a Praktiker megoldást nyújt mindenki számára az otthonszépítés, a ház körüli teendők kapcsán. Szeretnék elérni – omnichannel vállalatként (offline, online és b2b üzletággal) –, hogy bármilyen csatornán érkezik hozzánk egy vásárló, ugyanazt a kiváló vevőélményt kapja.”
Burka Szilvia férjezett, egy gyermek édesanyja. Hobbija az utazás, futás, síelés.