
Második alkalommal nyerte el az amerikai Stevie International Business Awards nagydíját a Lounge Group PR-kommunikációs divíziója, a Lounge Communication, idén is a „Legtöbbet Díjazott Marketingügynökség” megjelöléssel, a díj történetében egyedüli – immár kétszeres – nagydíjas magyarországi ügynökségként.
A Lounge Group PR-díviziója, a Lounge Communication második alkalommal kapta meg az amerikai a Stevie International Business Awards nagydíját, a Grand Stevie-t. A díj két évtizedes történetében tavaly először sikerült magyar ügynökségnek, éppen a Lounge Groupnak elhoznia a Stevie-nagydíjat. Az ügynökség idén öt kampánnyal a tavalyi nál is több, tíz dobogós helyet ért el a Stevie International Business Awards-on. A döntőben sikeres kampányok alapján a Lounge Group idén is a „Legtöbbet Díjazott Marketing Ügynökségként” nyerte el a nagydíjat.
A Stevie Awardson idén 78 országból érkezett, közel négyezer pályázatból választotta ki a legjobbakat az összesen több mint 250 főből álló nemzetközi szakmai zsűri. A Lounge Group MVM Csoport, a Bolt taxi, a Magyar Posta, a Budapest Airport, valamint a HungaroControl számára kidolgozott és megvalósított kampányokkal a Stevie-n nyert 7 arany, 2 ezüst és egy bronz díj alapján érdemelte ki az ügynökség a kiemelkedő elismerést.
„Hihetetlen büszkeség, hogy az ügyfeleink számára kidolgozott és megvalósított kampányaink a tavalyit is felülmúló sikereket értek el a legfontosabb nemzetközi megmérettetéseken. A Stevie több, mint húszéves történetében egyetlen magyarországi ügynökségként másodszor, két egymást követő évben is a legmagasabb szintű díjat hoztuk Magyarországra. Mindez jelzi, hogy az ügyfeleink számára kidolgozott és megvalósított, PR-vezérelt integrált megoldások valóban óriási hatással és stratégiai jelentőséggel bírnak, egyre inkább elmosva a kommunikációs szakterületek közötti határvonalakat” – fogalmazott Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.