- Hirdetés -

Médiaszakmai különlegességekkel jön a Lounge Group podcastje

|

Kétnapos, maratoni interjúsorozattal jelentkezik a Digital-Media Hungary-ről, a siófoki médiaszakmai konferenciáról a Lounge Group. Április 25-én és 26-án a mikrofonvégre kapott szakemberek körbejárják a tévézés, rádiózás és a sajtó jövőjét, többek közt azt is elemezve, hogy a kanyarban előzne a podcast és a Netflix. De érkeznek influencerek és műsorvezetők is a látványstúdióba, végül pedig fény derül arra a 10 tippre is, amitől valaki igazán jó médiaszakemberré válhat.

Idén újra neves és elismert szakértőkkel, valamint kiemelten aktuális, izgalmas témákkal találkozhatnak a Lounge Group élő szakmai podcast-közvetítését figyelemmel kísérők. A Digital-Media Hungary konferenciához kapcsolódó látványos üvegstúdió a tavalyi konferencián debütált, akkor – az ideihez hasonlóan – tíz kommunikációs szakember osztotta meg véleményét a legaktuálisabb ügyekben. A helyszín nemcsak az internetes közvetítés egyedülálló háttere, hiszen az átlátszó fal és a hangosítás révén a rendezvény mintegy kétezer résztvevője is élőben élvezheti az online sugárzott beszélgetéseket.

Az esemény első napján Abaházi Csabával, a Retro Rádió műsorvezetőjével a rádiózás, Fischer Gáborral, a TV2 programigazgatójával pedig a tévézés jövőjéről folyik majd a diskurzus, természetesen a podcastok és a Netflix fenyegető árnyékában. A Z-generációs véleményvezér Trunk Tamással az influencerek felelős tartalomgyártását vitatja meg majd Juhász Bálint műsorvezető, míg Ilku Miklóssal, az Index.hu főszerkesztő-helyettesével a nyomtatott sajtó túlélési esélyeit boncolgatják. Az óriásplakátokban rejlő XXI. századi lehetőségekről Samu Tímea, a JCDecaux vezérigazgatója, a TikTok, a Snapchat és a Twitter hirdetési alternatíváiról pedig Sopov István, az Adaptive ügyvezetője nyilatkozik majd.

A második napon Radnai Péter újságíróval idézhetik fel a nézők az elmúlt 30 év médiatörténelmét, míg az ismert tévés Szily Nóra a műsorvezetők és influencerek párhuzamát veszi górcső alá. Kovács András Péter segítségével a podcast műfaját ismerhetik meg alaposabban a hallgatók, míg Holló Márta – korábbi tévés műsorvezető, most a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója – a jövendőbeli médiaszakembereknek ad javaslatokat, hogy mire figyeljenek, ha érvényesülni szeretnének a hazai kommunikációs iparban.

„Tavaly több rendezvényen is nagy sikerrel jelent meg kapszulastúdiónk, ahonnan közel 300 perc podcastbeszélgetést streameltünk különböző témákban, komoly szaktekintélyekkel. Talán kijelenhetjük, hogy idén a podcastek aranykorába léptünk, így adta magát, hogy ismét felépítsük ezt az egyedi helyszínt, ahonnan Media Showcase címmel fogjuk streamelni a beszélgetéseket. Célunk egy olyan sorozat kiadása a konferencia végén, amely átfogó képet ad a média aktuális helyzetéről, trendjeiről és lehetőségeiről. Szeretnénk, ha az egyetemistákat vagy a pályakezdő médiásokat is segíthetnénk a tartalmakkal, hogy tiszta képet kapjanak erről, az egyébként rendkívül változékony iparágról” – mondta Molnár Máté, a Lounge Group vállalati kommunikációs vezetője.

Az adás a Lounge Group felületein élőben figyelemmel kísérhető az event.lounge.hu oldalon, illetve a közösségimédia-felületeken utólag is vissza lehet majd nézni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...