Még a katonás sorozat ellenére is a TV2 nyerte a hetet

Sereg sorozat nézettség

A mögöttünk álló héten minden célcsoportnál a TV2 végzett az élen, amiben mondjuk nagy segítségükre nem volt a S.e.r.e.g. című sorozat. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának, a teljes lakosságnál pedig a Tényekre voltak a legtöbben kíváncsiak.

A november 11. és 17. közötti héten minden fontos célcsoportnál a TV2 érte el a legjobb heti közönségarányt. Még a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben is. A 18-49 éveseknél 0,8 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,4 százalékponttal előzték az RTL-t.

A teljes csatornaportfóliók terén is jobban örülhet a TV2 Csoport a múlt heti eredményeknek. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben ugyanis az RTL Magyarország elé kerültek 1 százalékpontnyi előnnyel (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 24,9%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben ugyan megőrizte vezető helyét az RTL Magyarország, de ez nem sokon múlt (RTL Magyarország: 24,7%, TV2 Csoport: 24,6%). A többi célcsoportnál a TV2 Csoport nyerte a hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,5 17 13,2
RTL 13,1 12,7 12,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 12,8 9,5
RTL 8,4 8 8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 25,4 22,6
RTL Magyarország 19,9 17,7 20,0
AMC Networks 5,8 5,6 5,8
MTVA 4,5 8,4 3,6
Network4 3,8 5,2 2,8
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,5
Paramount Global 2,7 2,1 3,3
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,3% / 12,5% (15,4% / 12,5%)
Tények Plusz – 12% / 9,2% (12,3% / 10,2%)
Séfek séfe – 16,8% / 16,5% (16% / 15,8%)
S.e.r.e.g. – 10,8% / 9,7% (korábbi héten a Kőgazdag fiatalok: 8,7% / 8,5%)

RTL
Híradó – 16,8% / 14,1% (18,1% / 15,8%)
Fókusz – 11,4% / 10,7% (12,3% / 11,5%)
Nyerő Páros – 13,4% / 12,5% (13,4% / 12,7%)
A mi kis falunk – 8,3% / 8,7% (7,3% / 7,6%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó verte a Tényeket. Azonban az RTL-es Nyerő Páros nem nagyon boldogult a TV2-s Séfek Séfével. Múlt héten igazából ezen vesztett sokat az RTL, mert a hétvégéjük nem volt rossz, illetve hétköznapokon lehetett volna még fogást találni a TV2-n. Utóbbi ugyanis múlt héten adta le a S.e.r.e.g. című sorozatot. Ennek a heti átlaga jobb volt ugyan, mint egy héttel korábban a Kőgazdag fiataloké, de ezzel nagyjából minden jót el is mondtunk a katonás sorozat eredményéről. Ahogy a fentiekből látható, 10 százalék körül mozgott az átlagos közönségarányuk. Akadnak arra példák, hogy egyes TV2-s műsorok ettől függetlenül a teljes lakosságnál nagyon erősek, de a S.e.r.e.g.-re ez sem volt igaz, a 4+-os heti share-jük 11,1 százalék volt, miközben a TV2 teljes lakosságos heti főműsoridős átlaga 17 százalékot tett ki.

Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél ismét nagyon erős közönségarányt, 21,9 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél 20 százalék, a teljes lakosságnál 17,1 százalék volt az RTL-es tehetségkutató közönségaránya. A TV2-n a Dancing with the Stars meglepően gyengén hozott a 18-49 éveseknél, a közönségarányuk csak 9,5 százalék volt. A 18-59 éveseknél már 11,8 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 17,6 százalékot tett ki a táncos show közönségaránya. Azaz teljes lakosságnál az X-Faktor előtt végeztek.

Azért említést érdemel a szombat esti Nemzetek Ligája meccs is az M4 Sporton, ami a 18-49 éveseknél 16,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,2 százalékos, a teljes lakosságnál 14,9 százalékos share-t ért el.

Vasárnap a fenti három célcsoportnál a Megasztár közönségaránya 14,7 százalék, 15,6 százalék és 18 százalék volt. Az RTL-en az Álarcos énekes 15,5 százalékot, 15,8 százalékot, 14,9 százalékot. Az utána következő Hell Boxing Kings pedig 12,4 százalékot, 13,5 százalékot és 12,2 százalékot produkált. A teljes vasárnapi főműsoridőt nézve – mindhárom célcsoportnál – a TV2 ért el jobb közönségarányt.

Korosztályonként nagyon eltérő eredmények láthatók a múlt heti műsoros toplistákon. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor bizonyult listavezetőnek, 294 ezer és 396 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont – némileg meglepő módon – a Tények, annak is a hétfői adás vonzotta a legtöbb, 749 ezer nézőt. Már jó ideje nem láttunk millió feletti nézőszámot…

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 396 346 20,0
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 362 923 15,8
SÉFEK SÉFE TV2 327 864 18,0
MEGASZTÁR TV2 322 330 15,6
HÍRADÓ RTL 320 208 16,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 311 401 15,3
HÁZON KÍVÜL RTL 310 400 14,3
TÉNYEK TV2 277 150 14,4
NYERŐ PÁROS RTL 270 587 14,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 267 338 15,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 749 633 22,5
SÉFEK SÉFE TV2 733 898 19,5
HÍRADÓ RTL 722 676 18,3
MEGASZTÁR TV2 701 844 18,0
DANCING WITH THE STARS TV2 675 042 17,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 660 252 14,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 643 255 17,3
X-FAKTOR RTL 633 159 17,1
HÁZON KÍVÜL RTL 629 793 14,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 562 587 14,9

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 294 227 21,9
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 243 765 15,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 224 318 16,2
SÉFEK SÉFE TV2 218 844 17,8
MEGASZTÁR TV2 207 722 14,7
HÍRADÓ RTL 182 584 14,1
HÁZON KÍVÜL RTL 171 745 11,7
NYERŐ PÁROS RTL 171 408 13,8
TÉNYEK TV2 158 194 12,4
FÓKUSZ RTL 144 023 13,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás