- Hirdetés -

Nem bírnak a Drága örökösökkel

|

Csökkent az RTL Klub új sorozatának a nézőszáma, de még így sem veszélyeztette senki az első helyüket. Jól teljesít a TV2-n az Exatlon Hungary, különösen erősnek bizonyult a keddi adás. A Duna Tv képernyőjére visszatért A Dal, de a műsor nézettsége sehol nincs az egykori önmagához képest.

A tavaly őszi szezonhoz viszonyítva továbbra is szorosabb versenyt láthatunk az RTL Klub és a TV2 között, de az elmúlt héten azért az RTL Klubnak sikerült növelnie az előnyét. A korábbi héten 2 százalékpont volt a két legnézettebb televízió heti share-je közötti különbség, múlt héten ez 3,2 százalékpontra nőtt.

A keddi főműsoridőt megnyerte a TV2, miután 16 százalékos közönségarányt értek el az RTL Klub 14,7 százalékával szemben. A hét többi estéjén viszont az RTL Klub jobb eredményt produkált.

3. hét / 2. hét / 1. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,3% / 13,5% / 13,4%
TV2 – 11,1% / 11,5% / 11,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (3. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 19,7% (21,8%)
Fókusz – 18,6%
Drága örökösök – 21,6% (25%)
Barátok közt – 13,5% (15,1%)
Éjjel-nappal Budapest – 12,4% (12,2%)

TV2
Tények – 13,8% (14,4%)
Exatlon Hungary – 16,2% (15,6%)
Legyen Ön is Milliomos – 8,6% (10,8%)

A múlt héten az RTL Klub áttette a Fókuszt a Híradó utáni sávba. A TV2 jelenlegi legerősebb műsorának számító Exatlonnal került egy időpontra a Fókusz, de jól vette az akadályt, a közönségarányuk bőven meghaladta az RTL Klub főműsoridős átlagát. A fél órával későbbre tolt Drága örökösök kicsit gyengült, de még ezzel együtt is kiugróan jó eredményt – átlagosan 20 százalék feletti share-t – szállít az új napi sorozat.

A Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest viszont nem tudta megugrania az RTL Klub heti átlagos share-jét, a hétköznap esti csatornaátlagról (15,4%) nem is beszélve.

A TV2-n az Exatlon Hungary erősíteni tudott a korábbi héthez képest. A műsor kifejezetten jó nézőszámot hozó keddi adásának köszönheti a csatorna, hogy aznap az RTL Klub elé kerültek a főműsoridőben. A Legyen Ön is Milliomos eddigi teljesítménye viszont csak azt igazolja, hogy a konkurencia anno nem véletlenül kaszálta el a vetélkedőt az utolsó – már az RTLII-n futó – széria után.

A csökkenő nézőszám ellenére is a Drága örökösök volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél a szerdai adás vonzotta a legtöbb nézőt (360 ezer), a teljes lakosságnál pedig a hétfőire voltak a legtöbben (987 ezer) kíváncsiak. Egy héttel korábban a legnézettebb epizód még 412 ezer, illetve 1,07 millió nézőt vonzott a 18-49 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a keddi Exatlon Hungary volt, ami 297 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál az Exatlon a második helyre futott be a TV2 házi toplistáján. A csatorna műsorai közül ugyanis a vasárnapi Tények (912 ezer néző) tudta felmutatni a legjobb nézettséget.

Szombaton az RTL Klub saját gyártású sorozata A Tanár nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél elért 278 ezres nézőszámával az RTL Klub harmadik legnézettebb műsora volt. Viszont ez csökkenést jelent a korábbi hét 314 ezres nézettségéhez képest.

A Duna Tv-n szombaton elkezdődött A Dal nyolcadik évada. Régebben a A Dal indulása mindig hozott némi izgalmat a szombat esti nézettségi versenybe. Előfordult, hogy a köztévé ezzel a műsorral a vezető kereskedelmi csatornákat is meg tudta szorongatni. Például a 2015-ös szezonindító adás 11,2 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél és 15,5 százalékot a teljes lakosságnál.

Ehhez képest múlt héten A Dal a 18-49 éveseknél 48 ezres nézőszámmal (2,8 százalékos közönségarány), a teljes lakosságnál pedig 273 ezres nézettséggel (5,9 százalékos közönségarány) startolt.

Ez azt jelenti, hogy a 18-49 évesek körében A Dal nem került be a múlt hét 50 legnézettebb műsora közé, ahhoz ugyanis legalább 61 ezres nézőszámot kellett volna összehozniuk. A teljes lakosságnál pedig a Duna Tv házi toplistáján belül is csak a hatodik helyet érték el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...