- Hirdetés -

Még spórolhatunk is a Rossmann fenntartható kezdeményezésével

|

Hatalmas sikert aratott néhány hónap alatt a Respray automata, a világ első olyan készüléke, amelynek segítségével a fújós dezodorok újratölthetőek. A magyar találmány egyedülálló, így nem véletlen, hogy azokban a Rossmann üzletekben, ahol elérhető, a vásárlók kedvence lett. A Respray alapítói elárulták, álmukban sem gondoltak ekkora érdeklődésre és ilyen pozitív fogadtatásra, a hazai vásárlók elismerésén túl több nemzetközi megkeresést is kaptak.

Jelenleg három Respray automatával várja a Rossmann a vásárlókat, Budaörs és a budapesti Mammut után a legújabb a napokban került kihelyezésre a drogériahálózat Flórián téri üzletében. Az eddigi eredmények alapján bátran kijelenthető, a vásárlók nyitottak arra a megoldásra, hogy az újratölthető fújós dezodor használatával tegyenek a fenntartható, zöld jövőért, és akár a negyedére csökkentsék a saját ökológiai lábnyomukat. A Respray alapítói, Zámbó Gergely és Réti Andor nagyon pozitív fogadtatásról számoltak be.

„A január végi budaörsi megnyitót követően sokszor kiültünk Andorral az automata mellé beszélgetni a vásárlókkal. Elképesztően jó volt látni, hogy milyen sokan meglátogatják a gépet az első napokban, hetekben: voltak teljes általános iskolai osztályok, akiket kihozott az osztályfőnökük, hogy megmutassa nekik ezt a magyar találmányt, volt, hogy csak azt hallottuk a közelben sétáló gyerekek szájából: épp arról beszélgetnek, mennyire menő, hogy az egész világon csak Magyarországon lehet egyelőre ilyen terméket kapni – mesélte Zámbó Gergely. - Volt olyan is, aki több mint 200 km-t utazott, hogy meg tudja nézni az automatát. Természetesen ebben az esetben kicsit fogtuk a fejünket, mert nem biztos, hogy legpozitívabb hatást értük el fenntarthatóság tekintetében... De nagyon jó volt látni mindenkin a lelkesedést a projekt iránt!”

„A Rossmann-nal való eddigi együttműködés minden várakozásunkat felülmúlta. Nagyon jó egy olyan szervezettel közösen dolgozni, amiben olyan emberek dolgoznak, akik hozzánk nagyon hasonló értékrenddel és célokkal rendelkeznek, és hajlandóak velünk együtt nagyon sok munkát és energiát befektetni a projekt sikerességének érdekében.” – vette át a szót Réti Andor. – „Óriási élmény volt látni az első automata bevezetését követően, hogy mennyire egyöntetűen pozitív a visszajelzése a magyar embereknek a projektet illetően. A fenntarthatóság, az újdonságtartalom, és az, hogy ez az ötlet magyar fiataloktól származik, mindenkiben kiváltott egy kis lelkesedést. Nem csak a magyar társadalom és a média oldaláról kaptunk pozitív visszajelzéseket, néhány héten belül megkerestek minket az aeroszol iparág legnevesebb szakemberei és tisztségviselői is. Az Európai Aeroszol Szövetség (FEA) és a Brit Aeroszol Gyártók Szövetségének (BAMA) vezetőivel is sikerült beszélnünk, utóbbi meg is hívott minket Leedsbe, hogy adjuk elő a megoldásunkat a szakmának, ahol szintén nagy nyitottság és lelkesedés fogadta a projektet.”

A Rossmann oldaláról is egyértelmű sikerként élik meg, hogy az automaták elérik a vásárlókat és kifejezetten jó eladást is produkálnak.

„Egyértelmű, hogy a vásárlóink nagyon szeretik a Respray automatákat, mi pedig nagyon büszkék vagyunk, hogy ezek a világszinten is egyedülálló automaták nálunk, a magyar üzletekben érhetőek el elsőként.” - magyarázta Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója. – „Budaörsön a nyitás óta több mint tízszer annyit töltöttek a vásárlók, mint ahányat eladtunk a TOP1 fújós márkatermékből, a Mammutban pedig 2-3-szor annyit töltöttek, mint amennyi a normál Isana dezodorok eladása volt. Érdekesség, hogy itt sokkal jobban fogy a férfi illatunk, de volt olyan nap nemrégiben, amikor az Aloe vera illatból közel annyit töltöttek, mint az első számú normál illatunk 3 havi fogyása. Néhány napja pedig kihelyeztük a harmadik automatát is a Flórián téri boltunkba. Hosszú távon az automatával rendelkező üzletek számát és az utántölthető illatokat is szeretnénk bővíteni – szögezte le Flórián László, hozzátéve, a Respray elindulását is támogató alapítványt egyszeri 500.000 forinttal támogatja a Rossmann.

A Flórián téri kihelyezés napján is meglepetéssel várta a cég a vásárlókat, akik játszhattak Dirk Rossmann regényeiért és nemrég megjelent gyerekkönyvéért, a Tintoretto és barátaiért, valamint egyéb fenntarthatósággal kapcsolatos ajándékokért, illetve ingyenesen tölthettek a Respray automatával. A kihelyezést követő naptól és a többi helyszínen 599 forint az első alkalom, amiért a palackot és az első feltöltést kapja meg a vásárló, a további 4 alkalom, amennyiszer még újra lehet tölteni a palackot pedig 299 forint.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...