- Hirdetés -

Megható kisfilmmel ünnepli a karácsonyt a BMW

|

A megható történettel a bajor prémiummárka közösségimédia-felületein találkozhatnak az ügyfelek és a rajongók. A kisfilm főszereplője egy tisztán elektromos meghajtású BMW i4 volánja mögött utazik vissza az időben. A történet fő üzenete, hogy a vezetés élménye örökké él – és generációkat köt össze.

A jogosítvány mindig is több volt egy kézzelfogható vezetői engedélynél: ösvény, amely utat nyit a vérpezsdítő élmények felé; kulcs, amely őrzi a felejthetetlen autós emlékeket; és belépő egy olyan világba, amelynek pillanatai szüntelenül formálják személyiségünket. Így amikor elérkezik a nap és belátjuk, hogy közúton többé nem tudunk teljes felelősséggel vezetni, fájó szívvel válunk meg tőle. Egy dolog tartja bennünk a lelket: hogy a vezetés élménye generációkat egyesít. Ez a BMW karácsonyi kisfilmjének fő üzenete.

A bajor prémiummárka közösségimédia-felületein publikált kisfilm a „Freude forever” mottó alatt készült el, szívmelengető képsorokkal mutatva be egy olyan apa-fia kapcsolatot, amelynek szerves részét adja a vezetés élménye. A főszereplő a 85 éves Robert, aki ráveszi magát, hogy örökre szögre akassza a sofőrkesztyűt és leadja a hivatalban vezetői engedélyét. A fájó pillanatban fia, Christopher osztozik vele, aki ezután a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 volánja mögött édesapja múltbéli szerepébe csöppen, és megkezdődik az érzelmekben gazdag időutazás, tele örömteli pillanatokkal és boldog emlékekkel.

Az emésztő szomorúság és a színtiszta öröm mezsgyéje

A 90 másodperc hosszúságú kisfilm első jelenetének hangulata finoman szólva is lélektépő: a helyszín egy rideg, szürke váróterem, ahol ólomlábakon jár az idő, és amelybe csak a háttérben felsejlő karácsonyfa csempész némi melegséget. Robert kiüresedett tekintete szavak nélkül is elárul mindent: elérkezett az idő. Christopher hiába próbálja támogatni („Hiszen tudod, ez csak egy kártya…”), Robert számára ez a kártya a szabadság megtestesítője és a vezetés élményének záloga. A hazafelé tartó út hasonlóan mélabús – amíg Christopher hirtelen le nem tér az útról.

Apa és fia egy elsőre ismeretlen helyszínre érkeznek, ahol Christopher jelzésére a biztonsági őr felnyitja előttük a sorompót. Ekkor látjuk meg a zárt munkahelyi parkolót, ahol mintegy 40 évvel ezelőtt Robert először engedte át fiának a volánt. Most pedig először és utoljára, de szerepet cserélnek: Christopher a volán mögé hívja édesapját.

Záporozni kezdenek a ’80-as évek emlékei, amikor az akkor 18 éves Christopher az első métereket tette meg apja 3-as BMW-jével. Fia emlékképeit felidézve Robert rálép a gázra, a tisztán elektromos meghajtású Gran Coupé lendületet vesz, a múlt és a jelen képei pedig ragyogó montázzsá olvadnak össze a szemünk előtt. Robert lelki szemei előtt sorra elevenednek meg a fiával átélt autós kalandok és az örömteli emlékek: az éjszakai utakon elalvó fiatal Christopher, a felejthetetlen családi nyaralások, az országon átívelő megszámlálhatatlan kilométer, az első bulik és az első randevú. A kisfilm csúcspontján Robert megállítja az autót és örömmel telve nyugtázza: készen áll arra, hogy végleg kiszálljon a vezetőülésből. Hiszen az élmény örökké él.

A BMW karácsonyi üdvözletével a közösségi médiában találkozhatnak az ügyfelek és a rajongók

A szívmelengető kisfilm ötletével a Jung von Matt kreatív reklámügynökség állt elő. A BMW marketingrészlegével karöltve elkészített, 90 másodperc hosszúságú alkotással a bajor prémiumgyártó közösségimédia-felületein találkozhatnak az ügyfelek és a rajongók, így a YouTube-on, a LinkedIn-en és az Instagramon is. A BMW többi közösségimédia-felületén az alkotás 30 másodperces montázsa, illetve 15 perces előzetese látható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...