- Hirdetés -

Újra nyert egy hetet A mi kis falunk

|

Az RTL Klub sorozata ismétlésként is jó nézettséget produkált a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Bezár a bazárra sem untak rá a nézők, pedig szintén ismétlésről van szó. A Film+ és a Mozi+ egy-egy filmje is bekerült a műsoros top 10-be.

Amióta tart a nyári műsorrend, azóta a múlt hét volt az első, amivel igazán elégedett lehetett az RTL Klub, illetve az RTL Magyarország. A korábbi héthez képest ugyan az RTL Klub közönségaránya 0,6 százalékponttal csökkent, viszont a TV2 share-je ezzel párhuzamosan 1,9 százalékponttal lett kevesebb, azaz nőtt a két vezető csatorna közötti különbség. Az RTL Klub csak a szombati főműsoridőt nem tudta megnyerni, de ez sem sokon múlt: TV2 – 9%, RTL Klub – 8,6%.

Csoportszinten a 18-49 éveseknél és teljes napon továbbra is vezet a TV2 Csoport, miután 22,4 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet a 21,3 százalékos RTL Magyarország előtt. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont átvette a vezetést az RTL, hiszen 25,2 százalékos heti share-t produkáltak a csatornáik, a TV2 televíziói pedig 23,4 százalékot.

29. hét / 28. hét / 27. hét. (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,4% / 12% / 11,3%
TV2 – 9,1% / 11% / 10,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (29. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Híradó – 16,9% (18.7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,2% (16%)
A mi kis falunk – 17,5% (17,4%)
Barátok közt – 12,8% (11,9%)

TV2
Tények – 13,8% (16,2%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 12,6% (13,3%)
Áll az alku – 9%
A legbátrabb páros – 7,5% (8,1%)

Már volt ennél jobb hete is az RTL Híradónak és a Fókusznak, de még így is bőven megugrották a csatornaátlagot. Sőt, a múlt héten ez még a Barátok köztnek is összejött, amiben minden bizonnyal nagy szerepe volt az erős felvezetőműsoruknak, A mi kis falunk ismétlésnek is.

A TV2-n új részeket sugároztak az Áll az alkuból. A vetélkedő nagyjából hozta a televízió esti átlagát, bár jóval elmaradt a Bezár a bazár ismétlésének a közönségarányától. Ez utóbbi 38 százalékkal haladta meg a TV2 főműsoridős csatornaátlagát.

A helyzet tehát továbbra is az, hogy az RTL Klub és a TV2 nyári estéinek legerősebb pontja egy-egy ismétlés.

Az RTL Klub hétköznap esti – heti – műsorai közül az Isten belájkolt érte el a legjobb közönségarányt, 8 százalékot, a második epizódnál ugyanakkor ez 6,3 százalékra csökkent. A Tanár ismétlése 7,4 százalékot produkált, a Magnum dupla részei 7,1 és 8,5 százalékot. Meglepően rosszul teljesített a szerdai Showder Klub (3,3%) és az utána következő Mr. Whiskey (3,2%).

A 18-49 éveseknél A mi kis falunk csütörtöki adása volt a hét legnézettebb műsora (247 ezer néző). Második legnézettebbnek pedig a szintén csütörtöki Barátok közt bizonyult (185 ezer néző).

A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebbje a keddi Bezár a bazár volt (147 ezer néző), a házi toplistájuk második helyén pedig a csütörtök esti Tények végzett (134 ezer néző).

A teljes lakosságnál A mi kis falunknak be kellett érnie a heti toplista második helyével (639 ezer néző), a legnézettebb műsor ugyanis a vasárnapi RTL Híradó volt (639 ezer néző). Bár gyakorlatilag itt holtversenyről volt szó, hiszen a kettejük közötti differencia mindössze 935 nézőt tett ki a mérés szerint.

A TV2 legnézettebb műsora a teljes lakosságnál a csütörtöki Tények volt (629 ezer néző), a csatorna második legnézettebbjének pedig a hétfői Bezár a bazár számított (593 ezer néző).

A nyári televíziós uborkaszezon jele, hogy a 18-49-es műsoros top 10-be két filmcsatorna is bekerült. A Film+ a vasárnap esti Nyomás utána című filmmel, ami 9 százalékos share mellett 124 ezres nézőszámmal futott. A Mozi+-on ezzel párhuzamosan sugározták a Lucy című akciófilmet, ami szintén bekerült a hét tíz legnézettebb műsorai közé, miután 8,3 százalékos közönségarányt produkált és 115 ezer 18-49 éves nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...