Több mint 23 millió forintot vittek haza a sztárok a Legyen Ön is milliomos! első hetében. A legendás kvízműsor már az első héten elsöprő sikert aratott a nézők körében, hiszen mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kimagasló eredménnyel volt idősávja legnézettebb műsora.
A nézők örömére a celebpárok nemcsak a műsorvezető Palik Lászlónak, hanem nekik és saját maguknak is bizonyíthatták szellemi rátermettségüket, kisebb-nagyobb sikerrel. A vetélkedő eddig adásba került minden epizódja nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban. Mindemellett minden korcsoportnál egy növekvő trend látszik, ugyanis az eddigi két legnézettebb epizód csütörtökön és pénteken került adásba. A teljes lakosság körében a műsor átlagos nézőszáma meghaladja a 748 ezer főt, melyhez 23 százalékos közönségarány párosul. Ez azt jelenti, hogy közel minden 4. tévénéző figyelemmel követte a kvízműsort az első héten. A kereskedelmileg fontos 18-59 évesek körében szintén kiemelkedő eredményekkel büszkélkedhet a TV2 a műsor kapcsán. A Legyen Ön is milliomos!-t ebben a korcsoportban több, mint 303 ezren választották késő esti szórakozásnak – kétszer annyian, mint a konkurens csatornát a műsor idősávjában. Az első hét átlaga alapján a műsor nézői részesedése a 18-59 évesek körében 18,0%, míg a fiatalabb 18-49 évesek körében 15,5% volt (RTL azonos idősáv azonos sorrendben: 8,8% és 9,0% SHR).
Mától péntek estig vállalkozó kedvű civilek teszik próbára magukat, akik mind azért érkeztek Palik Lászlóhoz, hogy a megküzdjenek a mesés ötvenmilliós fődíjért.
„Hihetetlen élettörténetek, célok és vágyak jelennek meg a Legyen Ön is Milliomos! most következő epizódjaiban az 50 millió forintos főnyeremény ígérete okán. Felkészült, okos és nagyon színes egyéniségek ültek le az ikonikus székbe, akikkel együtt nagy izgalom volt szembenézni a kérdések adta, néha nagyon kemény kihívásokkal” – mondta el Palik László.