Meglepő nézettséggel startolt a Most Wanted

Most Wanted RTL Istenesék

A kereskedelmi célcsoportnál még a Házasság első látásra sem bírt a Most Wanteddal. A hét legnézettebb műsora a Magyarország – Írország meccs volt.

A mögöttünk álló 46. héten fordítani tudott az RTL a 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Ennél a célcsoportnál 0,9 százalékpontot tett ki az előnyük (RTL: 14,1%; TV2: 13,2%). Az estéket keddtől péntekig a TV2 nyerte, az RTL-é volt a hétfő, valamint a hétvégi főműsoridő.

A többi összevetésben, tehát teljes napon, illetve teljes lakosságnál továbbra is vezet a TV2. Továbbá portfóliószinten is őrzik a vezető helyüket, még a 18-59 éveseknél, főműsoridőben is (TV2 Csoport: 26,8%; RTL Magyarország: 25,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 13,2 16,8
RTL 14,1 12

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 9,9 12,5
RTL 8,2 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 Csoport 25,1 26,4
RTL Magyarország 20,1 17,1
MTVA 5,7 9,3
AMC Networks 5,3 5,3
Network4 3,4 4,8
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5
Paramount Global 2,3 1,8
Warner Bros.Discovery 2,1 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,5% / 18,4% (15,5% / 19,1%)
Tények Plusz – 11,1% / 13,9% (11,9% / 14,7%)
Házasság első látásra – 14,6% / 17,6% (17,2% / 19,4%)
Legyen Ön is Milliomos – 13% / 18,5% (13,3% / 18,2%)

RTL
Híradó – 16,3% / 18,5% (16,1% / 18,7%)
Fókusz – 11,9% / 9,8% (11,2% / 9,3%)
Most Wanted – 19,6% / 13,8% (korábbi héten a Pandora: 10,8% / 8,9%)
Exek csatája – 5,8% / 5,4% (5,3% / 5,2%)

A hírműsorok versenyét az RTL Híradó nyerte. A Fókusz a 18-59 éveseknél a Tények Plusz előtt végzett, a teljes lakosságnál viszont az utóbbi magasabb heti közönségarányt hozott össze.

Múlt héten debütált az RTL-en a Most Wanted, ami nagy sikert aratott a kereskedelmi célcsoportnál, az átlagos share-je közel járt a 20 százalékhoz. Különösen nagy szó, hogy a sávját úgy tudta nyerni, hogy a TV2-n a Házasság első látásra futott. Utóbbi eddig minden vele szemben sugárzott produkciót földbe döngölt, a Most Wanted viszont kifogott rajta. Legalábbis a 18-59 éveseknél, ugyanis a teljes lakosságnál több nézőt vonzott a Házasság első látásra.

A Legyen Ön is Milliomos stabilan hozta a korábbi hét eredményét, amivel verte az Exek csatáját. Utóbbi nem különösebben tudott profitálni az erős felvezetőműsorból.

A hétvégén nagyon más eredményeket láthattunk a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor lazán verte a Megasztárt (18,7% vs. 11,9%), illetve a Csillag Születik a Sztárban Sztár All Starst (17,8% vs. 14,9%). Teljes lakosságnál viszont a TV2-s műsorok több nézőt vonzottak szombaton és vasárnap is.

A múlt hét legnézettebb műsora a Magyarország – Írország vb-selejtező volt a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 527 ezres, utóbbinál egymilliós nézőszámmal. A műsoros toplista további helyei viszont eltérően alakultak a két célcsoportnál. A 18-59 éveseknél a meccs utáni legnézettebb műsornak a Most Wanted hétfői adása bizonyult (405 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a Sztárban Sztár All Stars vonzotta a második legtöbb nézőt (733 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ VB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 527 391 35,3
MOST WANTED RTL 405 031 21,9
CSILLAG SZÜLETIK RTL 357 619 17,8
X-FAKTOR RTL 319 867 18,7
HÁZON KÍVÜL RTL 311 936 16,2
HÍRADÓ RTL 307 582 17,5
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 299 371 16,4
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 292 308 14,9
LABDARÚGÓ VB-SELEJTEZŐ – STÚDIÓ M4 SPORT 283 298 17,6
TÉNYEK TV2 232 023 16,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ VB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 1 018 699 33,0
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 732 546 19,2
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 721 182 18,9
HÍRADÓ RTL 699 564 18,6
TÉNYEK TV2 668 193 17,8
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 604 718 20,2
MOST WANTED RTL 598 982 15,3
HÁZON KÍVÜL RTL 594 133 14,7
CSILLAG SZÜLETIK RTL 563 696 14,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 541 879 15,4

 

Heszler Róbert

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás