
A kereskedelmi célcsoportnál még a Házasság első látásra sem bírt a Most Wanteddal. A hét legnézettebb műsora a Magyarország – Írország meccs volt.
A mögöttünk álló 46. héten fordítani tudott az RTL a 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Ennél a célcsoportnál 0,9 százalékpontot tett ki az előnyük (RTL: 14,1%; TV2: 13,2%). Az estéket keddtől péntekig a TV2 nyerte, az RTL-é volt a hétfő, valamint a hétvégi főműsoridő.
A többi összevetésben, tehát teljes napon, illetve teljes lakosságnál továbbra is vezet a TV2. Továbbá portfóliószinten is őrzik a vezető helyüket, még a 18-59 éveseknél, főműsoridőben is (TV2 Csoport: 26,8%; RTL Magyarország: 25,6%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 | 13,2 | 16,8 |
| RTL | 14,1 | 12 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 | 9,9 | 12,5 |
| RTL | 8,2 | 7,1 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
| 18-59 évesek | Teljes lakosság | |
| TV2 Csoport | 25,1 | 26,4 |
| RTL Magyarország | 20,1 | 17,1 |
| MTVA | 5,7 | 9,3 |
| AMC Networks | 5,3 | 5,3 |
| Network4 | 3,4 | 4,8 |
| Antenna Entertainment Group | 3,1 | 2,5 |
| Paramount Global | 2,3 | 1,8 |
| Warner Bros.Discovery | 2,1 | 2,9 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,5% / 18,4% (15,5% / 19,1%)
Tények Plusz – 11,1% / 13,9% (11,9% / 14,7%)
Házasság első látásra – 14,6% / 17,6% (17,2% / 19,4%)
Legyen Ön is Milliomos – 13% / 18,5% (13,3% / 18,2%)
RTL
Híradó – 16,3% / 18,5% (16,1% / 18,7%)
Fókusz – 11,9% / 9,8% (11,2% / 9,3%)
Most Wanted – 19,6% / 13,8% (korábbi héten a Pandora: 10,8% / 8,9%)
Exek csatája – 5,8% / 5,4% (5,3% / 5,2%)
A hírműsorok versenyét az RTL Híradó nyerte. A Fókusz a 18-59 éveseknél a Tények Plusz előtt végzett, a teljes lakosságnál viszont az utóbbi magasabb heti közönségarányt hozott össze.
Múlt héten debütált az RTL-en a Most Wanted, ami nagy sikert aratott a kereskedelmi célcsoportnál, az átlagos share-je közel járt a 20 százalékhoz. Különösen nagy szó, hogy a sávját úgy tudta nyerni, hogy a TV2-n a Házasság első látásra futott. Utóbbi eddig minden vele szemben sugárzott produkciót földbe döngölt, a Most Wanted viszont kifogott rajta. Legalábbis a 18-59 éveseknél, ugyanis a teljes lakosságnál több nézőt vonzott a Házasság első látásra.
A Legyen Ön is Milliomos stabilan hozta a korábbi hét eredményét, amivel verte az Exek csatáját. Utóbbi nem különösebben tudott profitálni az erős felvezetőműsorból.
A hétvégén nagyon más eredményeket láthattunk a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor lazán verte a Megasztárt (18,7% vs. 11,9%), illetve a Csillag Születik a Sztárban Sztár All Starst (17,8% vs. 14,9%). Teljes lakosságnál viszont a TV2-s műsorok több nézőt vonzottak szombaton és vasárnap is.
A múlt hét legnézettebb műsora a Magyarország – Írország vb-selejtező volt a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 527 ezres, utóbbinál egymilliós nézőszámmal. A műsoros toplista további helyei viszont eltérően alakultak a két célcsoportnál. A 18-59 éveseknél a meccs utáni legnézettebb műsornak a Most Wanted hétfői adása bizonyult (405 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a Sztárban Sztár All Stars vonzotta a második legtöbb nézőt (733 ezer néző).
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
| Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
| LABDARÚGÓ VB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 527 391 | 35,3 |
| MOST WANTED | RTL | 405 031 | 21,9 |
| CSILLAG SZÜLETIK | RTL | 357 619 | 17,8 |
| X-FAKTOR | RTL | 319 867 | 18,7 |
| HÁZON KÍVÜL | RTL | 311 936 | 16,2 |
| HÍRADÓ | RTL | 307 582 | 17,5 |
| HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 299 371 | 16,4 |
| SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 292 308 | 14,9 |
| LABDARÚGÓ VB-SELEJTEZŐ – STÚDIÓ | M4 SPORT | 283 298 | 17,6 |
| TÉNYEK | TV2 | 232 023 | 16,9 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
| Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
| LABDARÚGÓ VB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 1 018 699 | 33,0 |
| SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 732 546 | 19,2 |
| HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 721 182 | 18,9 |
| HÍRADÓ | RTL | 699 564 | 18,6 |
| TÉNYEK | TV2 | 668 193 | 17,8 |
| LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 604 718 | 20,2 |
| MOST WANTED | RTL | 598 982 | 15,3 |
| HÁZON KÍVÜL | RTL | 594 133 | 14,7 |
| CSILLAG SZÜLETIK | RTL | 563 696 | 14,7 |
| TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 541 879 | 15,4 |
Heszler Róbert
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás










