A márka megújulását kampány is támogatja, amelynek célja, hogy kedvezményoldal helyett az élmények gyűjtőhelyeként mutassa be a Bónusz Brigádot. Elsősorban az élménykereső, programvadász vásárlókat szeretnék megcélozni, akik nagyrészt a 25-45 éves AB státuszú, jellemzően női célcsoportból kerülnek ki. A márkával együtt a szolgáltatáspaletta és a gyűjtőoldal is megújult. Története során először televíziós reklámsorozattal is jelentkezik a Bónusz Brigád, amelynek megvalósítására a Carbon Groupot kérte fel.
„Olyan megközelítést kerestünk, amely a kategóriában egyedivé teszi a Bónusz Brigádot, hosszú távon folytatható, bátor, szerethető és a szolgáltatást is bemutatja. A nyerő ötlet, az a pofonegyszerű megoldás lett, hogy belehelyezkedtünk a szolgáltatás tárgyának bőrébe és vele mondattuk ki, mennyi lehetőséget kínálunk” – mondta a reklámfilmekkel kapcsolatban Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád tulajdonosa.
A reklámfilmek koncepciója szerint a szolgáltatás által kínált programok annyira népszerűek, hogy maguk az élmények “traumatizálódnak” a sok érdeklődő miatt. “Mivel a képi megvalósításra az idő és a büdzsé szabta határok miatt konzerv filmek nyújtottak megoldást, a hangsávban kellett valami egyedit produkálnunk. Kifejezetten olyan színészt kerestünk, aki szinkronhangként nagyon népszerű, reklámban azonban nincs túlhasználva. Csőre Gáborra esett a választásunk, aki a hangja segítségével a Szent Márk téri galambokból és a lufahal-rajból egy egész univerzumot keltett életre” – mondta Papp Péter, a Carbon Group kreatívigazgatója.
A televíziós spot és nonspot vásárlásokat a Bónusz Brigád stratégiai médiatanácsadója, a Perform Consulting végezte. A spot kampány augusztus 21. és 31. között fut, a nonspot megoldások az ősz több nagy kereskedelmi tévés produkciója mellett láthatók majd, valamint egy tematikus Comedy Central támogatás is a médiaterv része, az Agymenők sitcom sorozathoz kapcsolódóan.