
2025. október 13-ától fokozatosan megújul a CIB Bank arculata, ami egyidőben történik tulajdonosa, az olasz Intesa Sanpaolo Csoport nemzetközi tagbankjainak hasonló lépésével. A bankcsoport nemzetközi szinten is új, elegáns megjelenése zöld árnyalatokra és a kifinomultságra épít. Mindez a bankcsoport prémium minőség iránti elkötelezettségét tükrözi, amit Magyarországon a CIB Bank képvisel.
Összhangban az Intesa Sanpaolo Csoport nemzetközi arculati elemeinek megújulásával Magyarországon is frissebb, elegánsabb arculatra vált a CIB Bank azzal a céllal, hogy tovább erősítse a pénzintézet professzionális működésére, megbízható és prémium szolgáltatásaira épülő imázsát. Az október közepétől fokozatosan bevezetendő új arculat domináns színe egy, a CIB Bank által korábban is használt zöld szín lesz - ami az Intesa Sanpaolo Csoport alapszíne is egyben - a különböző árnyalatok kombinációjának eleganciájára építve, míg a mostanáig meghatározó narancssárga kiegészítő színként marad meg a vizuális megjelenésben. Változik a képi világ és a betűtípus is, mindkettő a korábbiakhoz képest jóval kifinomultabb stílusú lesz.
„A 460 éves múltra visszatekintő, stabil hátterű nemzetközi Intesa Sanpaolo Csoport tagjaként büszkén hirdetjük az új arculatunkkal is mindazokat az értékeket, amiket az anyavállalatunk is képvisel: az ügyfelek elvárásaihoz igazodó prémium szolgáltatásokat, a professzionalizmust és a megbízhatóságot. Ezek azok az irányelvek, amik mentén működve a mindennapi működésünkkel biztonságot, stabilitást és egyben barátságos ügyfélkezelést tudunk biztosítani minden partnerünknek, aki ránk bízza a pénzügyei kezelését” – emelte ki az arculatváltás kapcsán Szinai Ádám, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetője.
Az új színvilág első megjelenése az október 13-án induló Otthon Start TV-kampányfilmen lesz látható, amelynek packshot-arculata már az új arculatot követi. A változás a digitális és a hagyományos kommunikációs anyagokkal és a weboldallal folytatódik, a közeljövőben folyamatosan újulnak meg a további ügyféltájékoztató eszközök, microsite-ok, a közösségimédia-platformok, a digitális alkalmazások is.
Az új, frissülő arculatról a CIB Bank minden ügyfelét tájékoztatja a honlapon, közösségimédia-csatornáin és elektronikus levélben, kiemelve, hogy a változás célja a még magasabb szintű banki élmény biztosítása. Az ügyfeleknek a változással kapcsolatban semmilyen teendőjük nincs.