Arculatot vált a márkaérték aktivációjára specializálódott Geometry. A frissítés a világ 56 piacán jelen lévő ügynökség teljes vizuális megjelenését érinti, és a cég életében már ma is jelen levő omni-channel megközelítés mellett kifejezi a márka életében a 2013-as alapítás óta végbement változásokat.
„Öt év alatt nagyon sok minden változott körülöttünk. A világ digitális központúvá és ezáltal összetettebbé is vált. Ezzel párhuzamosan a márkák gondolkodása az omni-channel irányába mozdult el, vagyis az ügyfelek ma már ilyen megoldásokkal kívánják optimalizálni az értékesítésüket” – mondta el Steve Harding, a Geometry CEO-ja.
„A Geometry ehhez igazodva folyamatosan fejlődik, és az új arculattal is ezt az evolúciós folyamatot szeretnénk kifejezni. Az új vizuális világ ügynökségünk modern, ambíciózus, változásokra nyitott omni-channel gondolkodását, és lendületes, optimista hozzáállásunkat tükrözi” – tette hozzá.
Az új arculaton az ügynökség hamburgi irodája dolgozott. A frissítés érinti a logót és a cég színvilágát, valamint egy olyan ikonrendszer is létrejött, amely az eltérő kommunikációs diszciplínák integritását fejezi ki. Az új arculat fokozatosan jelenik meg a weboldalon, a közösségi média csatornákon és a cég prezentációiban.
Jon Hamm, a Geometry globális kreatívigazgatója hozzátette: „Ez az új arculat jól mutatja azon törekvésünket, hogy észrevegyük, és életre keltsük a geometrikus világunkban rejlő szépséget. Eltávolodtunk a múlt szigorú merevségétől egy sokkal folyékonyabb, ívesebb, organikus márkaidentitás irányába, amely a jövőképünket fejezi ki.”
Magyarországon a Geometry egy olyan WPP ügynökségi csoport része, amely többek között magába foglalja az Ogilvy reklámügyökséget és az Ogilvy Public Relationst is. Sályi Réka, a cégcsoport ügyvezető igazgatója üdvözölte az új vizuális irányt: „Ügynökségcsoportunk lefedi a kommunikációs szakma minden szakterületét, a Geometry új arculata pedig jól kifejezi az általunk a magyar piacon képviselt integritást, valamint azt a fajta pozitív szemléletet és rugalmas hozzáállást, amely a mi csapatunkat is jellemzi.”
Az új arculat elemei fokozatosan jelennek meg a következő hónapokban a Geometry weboldalán.