Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Gyors, biztonságos fizetési lehetőségek és sötét mód
A vásárlók gyorsabban és intuitívabban kezelhetik a Barion felületét, köszönhetően az új, letisztult elrendezésnek. Az adatbeviteli mezők megújítása tovább segíti az eligazodást, a lekerekített grafikus elemek pedig még letisztultabb dizájnt eredményeznek a fizetési felületen.
Az egyik legszembetűnőbb frissítés, hogy a Google Pay és az Apple Pay gombok előrébb kerültek a Barion Smart Gateway felületen, így ezek a népszerű fizetési opciók könnyebben és gyorsabban elérhetővé váltak. Ez az újítás, valamint a mostantól sötét módban is elérhető fizetési felület különösen a mobilos vásárlások során előnyös.
„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleink és felhasználóink visszajelzéseire támaszkodva fejlesszük tovább szolgáltatásainkat” –mondta el Judik Balázs, a Barion Payment Zrt. Chief Marketing Officere.
A vállalat emellett továbbfejlesztette a fejlesztői integrációt, hogy a Barion rendszerének beépítése weboldalakba és alkalmazásokba még zökkenőmentesebb legyen, miközben az új biztonsági funkciók a fizetési folyamat megbízhatóságát növelik. A választható színeknek köszönhetően minden partnerük a saját brandjéhez és igényeihez igazíthatja a felület megjelenését.
Úton a nemzetközi vizekre
A múlt évben 6,8 millió eurós árbevételt elért Barion küldetése, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá a készpénzmentes jövő megteremtéséhez. A vállalat folyamatosan fejleszti és bővíti szolgáltatásait, nemrég új erős ügyfélhitelesítési technológiát vezetett be, amely mögött a Barion applikáción keresztül elérhető, passkey-alapú megoldás áll.
A magyar fintech vállalat jelenleg többek között Ausztriában, Csehországban, Németországban, Szlovákiában és Magyarországon szolgálja ki ügyfeleit, miközben folytatja nemzetközi terjeszkedését, különös tekintettel a közép- és kelet-európai piacokra.