Egyszerűsítéssel, szemléletmódbéli és strukturális megújulással ünnepli fennállásának 70. évfordulóját az amerikai ügynökséghálózat.
Megújult a Magyarországon a Geometry Group részeként működő Ogilvy, amely a most bejelentett „One Ogilvy” törekvésnek megfelelően immár magába foglalja az eddig külön márkaként jelen lévő Ogilvy & Mather és Ogilvy Public Relations ügynökségeket is. A szakmai struktúra egységesítésével párhuzamosan új arculatot kapott a David Ogilvy által 70 éve alapított ügynökséghálózat, ami a változás dinamizmusát, valamint az Ogilvy nyújtotta szakmai diverzitást fejezi ki.
A megújulást John Seifert, az Ogilvy hálózat vezérigazgatója jelentette be, aki szerint a változással az idén megalapításának 70. évfordulóját ünneplő Ogilvy hálózat még jobban meg tud felelni a piac elvárásainak. Az eddig osztályokként, különálló ügynökségként működő Ogilvy szakágak egyesítése Seifert szerint kiváló lehetőség a világszerte mintegy 15 ezer munkatárs számára, hogy a szakmai ágak közötti átjárhatóság révén beteljesítsék karriercéljaikat. Másfelől a vezérigazgató úgy véli, ezzel a lépéssel el tudnak távolodni attól a hagyományos vállalati modelltől, amelyben szakágak közötti, szakágakon belüli túlzott hierarchia jellemző. A strukturális változásokat saját online közösségi térrel, az Ogilvy Connecttel is támogatja az ügynökséghálózat, ami aktívabb kapcsolatépítést és know-how cserét tesz lehetővé a munkatársak között.
A „One Ogilvy” szemlélet azonban nem csak strukturális szempontból hozott változást, megújult az Ogilvy ikonikus arculata is: a vörös Ogilvy logo világosabb Pantone színt kapott, amit másodlagos színekként a szürke, a pink, a kék és a sárga egészítenek ki. Ugyancsak frissültek az Ogilvy Serif és Sans betűtípusai. Az új arculat már megtekinthető a www.ogilvy.com weboldalon, amit fokozatosan vezetnek majd be a Magyarországon a Geometry Group részeként működő Ogilvy márkák.