- Hirdetés -

Megvan a legsportosabb vállalat

|

Egymást követő második évben szerezte meg az első helyet a Fut a cég elnevezésű versenysorozaton a Bosch budapesti telephelyének csapata, és lett a legsportosabb vállalat 2019-ben. A Robert Bosch Kft. munkatársai a sorozat 7 versenyén összesen 11 120 kilométert futottak, 400 kilométert úsztak és 1950 kilométert bicikliztek az abszolút első hely megszerzéséért. A versenyeken a vállalat mintegy 400 munkatársa vett részt, összesen több mint ezer nevezést leadva.

A 8 fordulóból álló Fut a cég versenysorozatnak a célja a cégek, vállalatok, intézmények és munkahelyi közösségek megmérettetése. A nevezett versenyzők egyéni és páros számoknál teljes mértékben, váltóknál pedig a csapattagok többségében a cég munkatársai, alkalmazottai, családtagjai, partnerei vagy üzletfelei lehetnek. A versenysorozat tavalyi, országszerte jól ismert futó, úszó, kerékpáros és triatlon versenyein összesen 700 cég több mint 12 ezer versenyzője képviseltette magát. A végső sorrendnél azt a 63 céget értékelték, amelyek a nyolcból legalább négy versenyen részt vettek és pontot szereztek.

Az abszolút pontversenyben 2018-hoz hasonlóan 2019-ben is a Bosch budapesti telephelyének csapata végzett az élen.

A Robert Bosch Kft. színeiben 320-an vettek részt maraton, félmaraton, valamint váltófutásokon, az összesen megtett futótávolság meghaladja a légvonalban mért Budapest-Buenos Aires távolságot. A Balaton-átúszáson, illetve a Velencei-tavi úszóversenyen 77-en, a Tisza-tavat megkerülő kerékpáros versenyen pedig 30-an indultak a vállalat munkavállalói közül. „Büszkék vagyunk arra, hogy a Robert Bosch Kft. már második alkalommal lett a legsportosabb magyar cég. Hiszünk abban, hogy munkatársaink kreativitásának és lelkesedésének, így a vállalat sikereinek, innovációinak egyik alapja a rendszeres testmozgás” – hangsúlyozta a Fut a cég díjátadóján Somogyi András, a magyarországi Bosch csoport HR igazgatója.

A Bosch minden telephelyén – Hatvanban, Miskolcon, Makláron és Egerben többféle módon ösztönzi munkavállalóit az egészséges életmódra és a sportolásra, valamint folyamatosan népszerűsíti a közös versenyzést. A sportoló munkahelyi közösségeket a Bosch különféle módon, például a nevezési díjak és belépők biztosításával, mezekkel, pályabérléssel, edzésekkel, edzőkkel és felszerelésekkel támogatja. A Bosch kollégái széleskörű egészségmegőrző programokon vehetnek részt és rendszeres szűrővizsgálatokra is járhatnak. A budapesti központban a 2013-ban megalakult KSF (Kultur, Sport und Freizeit) jelenleg több mint 2200 tagot számlál és 45 különböző sport-, kulturális, és szabadidős tevékenység köré épülő közösséget hozott létre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...