- Hirdetés -

MI-alapú recept- és ételszolgáltatással erősít a Samsung

|

A Samsung bejelentette a mesterséges intelligencia-alapú Samsung Food platform nemzetközi bevezetését. Az egyéni igényekhez alakítható felület egyszerre szolgál receptek gyűjtőhelyéül, miközben egy okos konyhai segédként élelmiszer- és étkezési információkat nyújt a felhasználóknak a személyre szabott receptektől kezdve, egészen a főzési instrukciókig.

A világszerte 104 országban, nyolc nyelven elérhető Samsung Food több mint 160 ezer recepttel kínál egyedülálló gasztronómiai élményt. Személyi asszisztensként támogatja a felhasználókat az egyéni étrend kialakításában, az új ízek felfedezésében és a hozzávalók online megrendelésében. A szolgáltatás megkönnyíti a konyhai eszközök vezérlését és végigkalauzolja a felhasználókat a főzési folyamatokon, továbbá lehetővé teszi a kedvenc receptek megosztását a közösségi funkciók használatával.

A Samsung háztartási eszközeinek, konyhai berendezéseinek és élelmiszeripari szolgáltatásainak széles választékára építve a Samsung Food a felhasználja a rendelkezésre álló adatállományt és a mesterséges intelligencia-alapú technológiát, hogy túlszárnyalja a korábban létező lehetőségeket, és egy olyan felületet kínáljon, amely a felhasználók igényeihez és életmódjához igazodik. Ennek érdekében a platform a vállalat által 2019-ben felvásárolt Whisk receptalkalmazás adatbázisából merít, amely kiaknázza a Food MI technológiában rejlő potenciált.

„Az ételek és azok elkészítési módjai mindennapjaink szerves részét képezik, hiszen mindannyian szeretünk együtt főzni és enni – mondta Chanwoo Park, a Samsung digitális készülék üzletágának ügyvezető alelnöke és szolgáltatásokért felelős csoportjának vezetője. – A Samsung Food a vállalat ökoszisztémájában minden digitális- és mobileszközt összekapcsol, és a bevásárlólista összeállításától az ételek tálalásáig támogatja a felhasználókat. A mesterséges intelligencia továbbfejlesztett lehetőségeivel átfogó és személyre szabott élményt kínál a felhasználóknak, akik mindezt közvetlenül a tenyerükből irányíthatják.”

A jóleső étkezésért: receptek felfedezése és személyre szabása, MI-alapú étrendek összeállítása, konyhai kapcsolódás és közösségi megosztás

A Samsung Food változatos funkciók széles skálájával támogatja a felhasználókat az étkezés megtervezésében és a főzés teljes folyamata során, kiemelve négy kulcsfontosságú területet: receptkeresés és személyre szabás, egyéni étrend kialakítása, összekapcsolt főzés és közösségi funkciók.

Az újonnan felfedezett recepteket a felhasználók bárhonnan és bármikor könnyedén elmenthetik a platformon saját digitális szakácskönyvükbe. Az alkalmazás kielemzi a recepteket, kategorizálja őket, majd az összetevők alapján bevásárlólistát állít össze. A Samsung Food szolgáltatás nemcsak a mobileszközökön, hanem a Bespoke Family Hub hűtőszekrényeken is elérhető, a Family Hub érintőképernyőjéről megnyitva a Samsung Food recepteket ajánl a rendelkezésre álló élelmiszerek alapján.

A Personalize Recipe (Recept személyre szabása) funkció az alkalmazás mesterséges intelligenciájára épít, így például bármilyen elmentett recept elérhető vegán vagy vegetáriánus változatban is. A Samsung Food igazodik a felhasználó életmódjához, diétájához, vagy akár a legutóbbi bevásárlásához: beépíti a receptbe az otthon található hozzávalókat. A fúziós konyha szerelmeseinek is tartogat új lehetőségeket, a felhasználók elkészíthetik például olasz ételek koreai változatait és beállíthatják az ételek optimális főzési idejét vagy az elkészítés nehézségét.

Az alkalmazás személyre szabott napi étkezési tervet állít össze a felhasználók egészségügyi adatai, táplálkozási igényük és kedvenc ételeik alapján létrehozott mesterséges intelligencia ajánlásokkal. Az összetevők teljes tápérték szerinti bontása bármikor elérhető, és a felhasználók a Samsung Food bevásárlólistájukhoz is hozzáadhatnak tételeket, amely egyenesen továbbítható az adott bolt online pénztárába.

A zökkenőmentes csatlakoztatást kínáló Samsung Food alkalmazással a felhasználók beállíthatják az időzítőt, előmelegíthetik a sütőt és a receptek optimális elkészítésével kapcsolatos beállításokat a háztartási készülékre küldhetik mobileszközükről az összekapcsolt főzés jegyében. Az év végig a vállalat folyamatosan bővíti a Samsung Food-kompatibilis eszközök listáját. Első körben a Bespoke sütőkön válik elérhetővé a szolgáltatás, majd a Bespoke indukciós tűzhelyek és mikrohullámú sütők is fokozhatják a konyhai kényelmet.

A közösségi funkcióknak köszönhetően a felhasználók ismerőseikkel is megoszthatják kedvenc ételeiket, létrehozhatják és közzétehetik saját receptjeiket és követhetik kedvenc gasztroinfluencereiket, tartalomkészítőiket.

Samsung Health, Vision MI és még számos érkező funkció

A Samsung Food bevezetésekor az applikációban elérhető funkciókon túlmenően a Samsung folyamatosan új szolgáltatásokkal bővíti az alkalmazást, hogy az még zökkenőmentesebb és átfogóbb személyre szabott élményt nyújthasson.

2023 végéig a Samsung Food a Samsung Health applikációval együtt kínál majd optimalizált megoldásokat a felhasználóknak az egészségük megőrzéséhez, olyan adatokra alapozva, mint a BMI, a testösszetétel és a kalóriafogyasztás, segítve őket az egészségügyi céljaik elérésében a kiegyensúlyozott étrend fenntartása mellett.

A tervezetten 2024-ben megjelenő Vision MI technológia lehetővé teheti a Samsung Food számára, hogy felismerje az okostelefonnal lefényképezett élelmiszereket, valamint ezekről információkat nyújthasson a felhasználók számára, mint például a képen szereplő étel tápértéke. Az alapanyagok elemzése és felismerése révén az alkalmazás recepteket ajánl, ezeket a felhasználók elmenthetik, gyűjteményeket készíthetnek belőlük, valamint a szükséges hozzávalókat könnyedén a bevásárlólistájukhoz adhatják.

A Samsung által nyújtott, egyre bővülő szolgáltatásportfólió részeként megjelenő Samsung Food a következő lépés a felhasználóknak nyújtott átfogó, ugyanakkor testreszabott otthoni élményekben. A Samsung arra törekszik, hogy továbbra is fejlessze az összekapcsolt konyhai eszközökkel elérhető könnyedséget és kényelmet, így a hivatalos bevezetést követően az alkalmazás folyamatosan új funkciókkal frissül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...