- Hirdetés -

Minden a tervek szerint halad a Borsodinál

|

A tavalyi év a hosszú távú építkezésről szólt a Borsodi Sörgyárnál - derült ki a vállalat ötödik alkalommal elkészített fenntarthatósági jelentéséből. Bár 2022 is számos kihívást tartogatott, azonban sikerült a tervek szerint megvalósítani a beruházásokat és fejlesztéseket.

Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár 2019 óta minden évben elkészíti fenntarthatósági jelentését, melyben összefoglalja a megelőző év legfontosabb eseményeit és tevékenységeit, melyek hozzájárultak ahhoz, hogy a vállalat mind gazdasági, mind környezeti értelemben fenntarthatóan legyen sikeres. Az idei, 2022-es évet összefoglaló jelentésből kiderül, hogy a Borsodi Sörgyár a tavalyi évben folytatni tudta a Molson Coors vállalatcsoport világszintű céljaival összhangban megfogalmazott, 2025-ig előre mutató „Our Imprint” stratégiájában foglalt fenntarthatósági célok felé vezető utat.

Hosszú távú célok, jelentős eredmények

„A Borsodi Sörgyár idén ünnepli fennállásának 50-dik évfordulóját és az a szándékunk, hogy a munkánkkal a következő öt évtizedet is megalapozzuk. Ennek érdekében folyamatosan dolgozunk a bőcsi üzemünk, valamint termékportfóliónk fejlesztésén és kiemelt figyelmet fordítunk munkavállalóink jóllétére, annak érdekében, hogy a legjobb szakemberekkel dolgozhassunk” – emelte ki Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója. „Az eredmények igazolják törekvéseinket, hiszen tovább növeltük a gyárunk logisztikai kapacitását, bővíteni tudtuk a termékportfóliónkat, sőt a munkavállalóink számát is. Mindezt úgy, hogy továbbra is jó úton haladunk a 2025-ig kitűzött fenntarthatósági céljaink megvalósítása felé” - tette hozzá.

A Borsodi Sörgyár bőcsi üzeme, a 2018-ban megkezdett fejlesztéseknek köszönhetően a Molson Coors Beverage Company regionális gyártó központjaként működik. A megnövekedett kapacitás szükségessé tette a gyár logisztikai fejlesztését is. Ennek a folyamatnak a részeként a vállalat tavaly átadta az új, közel egymilliárd forint beruházással megépített logisztikai csarnokát.

Bővülő portfólió

A vállalat a termékfejlesztés terén sem maradt tétlen 2022-ben. A Borsodi igazán nagy dobásra szánta el magát. Megújította a Borsodi Világos receptúráját, amely már tisztán árpamalátából készül, valamint a Borsodi sörkülönlegességeket tartalmazó portfóliója is új termékekkel bővült. A Borsodi Friss termékcsalád két új ízben, alacsony kalóriatartalmú, alkoholmentes változatban is elérhetővé vált a fogyasztók számára. 2022-től pedig olyan új, kiváló minőségű márkák forgalmazását kezdték meg, mint a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13.

Egyre többen az élet habos oldalán

A Borsodi Sörgyár számára kiemelt jelentőségű a magas szakértelemmel rendelkező kollégák toborzása, fejlesztése és megtartása.

Zsadányi-Nagy Zsanett, a Borsodi Sörgyár HR igazgatója ennek kapcsán kiemelte: „Büszke vagyok rá, hogy olyan kultúrát alakítottunk ki és fejlesztünk, amelyben értékeljük és tiszteljük az egyediséget, és hiszünk abban, hogy a sokszínűség és a befogadás a kulcsa a sikeres csapat és kultúra előmozdításának. Támogatjuk a fejlődést biztosító munkakörnyezet létrejöttét és a közösségek fejlődését, melyek mind olyan értékek, amelyek kezdettől fogva, fenntarthatóan beépültek a mindennapjainkba. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a bevonzáson túl fejlesszük és megtartsuk a legjobb hazai szakembereket, hiszen meggyőződésünk, hogy ők jelentik a garanciát a kiegyensúlyozott, fenntartható minőségre. Ezért büszkék vagyunk arra, hogy a jelenlegi, bizonytalan környezetben is növelni tudtuk munkavállalóink létszámát, és 2022 végére már 481-en dolgoztunk az élet habos oldalán. Külön büszkeség, hogy kollégáink átlagosan több mint 11 éve vannak velünk, ami jól igazolja törekvéseink sikerét.”

A munkavállalókért végzett erőfeszítések elismeréseként a Borsodi Sörgyár 2023-ban először érdemelte ki a Top Employer elismerést. A tanúsítvány elnyerése érdekében egy szigorú és átfogó folyamatban vett részt a sörgyár, amelyet a Top Employers Institute, az emberekkel kapcsolatos gyakorlatok kiválóságát elismerő globális intézmény végzett. Ez a felmérés hat HR területet fed le, amelyek 20 altémát tartalmaznak, köztük az emberekre vonatkozó stratégiát, a munkakörnyezetet, a tehetséggondozást, a tanulást, a sokszínűséget és befogadást, a jóllétet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...