A Telekom megújította mobil-portfólióját, és egy sokkal átláthatóbb rendszert hozott létre, amelyben mindenki személyre szabhatja a számára ideális mobilcsomagot, annyi beszéddel és annyi nettel, amennyi neki kell.
A Telekom ügyfelei különbözőképpen használják a mobiltelefonjukat. Van, aki szívesen beszélget akár hosszú órákon át az ismerőseivel, barátaival, mások elintézik az ilyesmit néhány rövid mondattal. Vannak, akik egész nap a neten lógnak, útközben is folyamatosan csekkolják, mi a helyzet a közösségi médiában, jött-e e-mail, vagy tolnak egy élő bejelentkezést a követőknek. De akadnak olyanok is, akik csak akkor böngésznek telefonjukon, ha az feltétlenül szükséges.
Miattuk döntött úgy a Telekom, hogy a havi díjas mobilcsomagok se legyenek egyformák. Sőt, még csak hasonlóak sem. Emellett azt találták ki, hogy a legjobb, ha nem próbálják meg kitalálni, mi a jó az ügyfeleiknek. Hiszen a legjobban ők maguk tudják.
Mostantól ők maguk állíthatják össze, hogy négy különböző hangcsomagból és öt adatcsomagból mennyi hanghívás és mekkora adatforgalom kerüljön a saját személyes mobilcsomagjukba.