Mozis sikerek húzzák fel a LEGO-vásárlásokat

A masszív filmsikerek után felpörögtek az Árukereső.hu LEGO-keresései, ahogy a felhasználók a családi filmekhez kapcsolható játékok után kutattak.

A Lilo és Stitch – A csillagkutya, az eredeti, 2002-es Disney-klasszikus animáció élőszereplős változata itthon május végén, míg a Jurassic World: Újjászületés, a népszerű dinoszauruszos filmosorozat legújabb tagja pedig július elején debütáltak. Előbbi közel 1 milliárd dolláros bevételnél jár már, míg utóbbi a félmilliárd dolláron van túl, ez pedig a kapcsolódó termékeken is meglátszódik.

Semmi sem volt azonban annyira népszerű az Árukereső.hu keresései között, mint a filmhez kapcsolódó LEGO-k. Több mint hatszorosára ugrott a LEGO Jurassic World termékek iránti érdeklődés, és több mint négyszeresére a LEGO Stitch iránti. Ez egyértelmű bizonyítéka annak, hogy a termékkapcsolás mennyire tud működni. Rávilágít azonban arra is, hogy a moziból kilépve érdemes ellenállni az impulzusvásárlásnak – pláne, ha van egy erre igazán hajlamos gyermek is velünk –, és felkutatni a legjobb árakat az Árukereső.hu-n.