Nagyot ment a Stevie-n a Lounge Group

Az MVM Csoport, a Bolt taxi, a Magyar Posta, a Budapest Airport, valamint a HungaroControl számára kidolgozott és megvalósított kampányokkal nyert 7 arany, 2 ezüst és egy bronz díjat a neves nemzetközi Stevie International Business Awards versenyen a Lounge Group.

A Lounge Communication, a cégcsoport PR-kommunikációs divízója által létrehozott, tavaly ötödik alkalommal megvalósított MVM Future Talks az Egészséges évtizedek és szuperhumánok témáját tűzte zászlajára. A neves véleményvezérek által készített, egész estés dokumentumfilmekből és sztártudósok részvételével zajló tudományos talk show-ból, illetve látványos köztéri stuntokból álló tudományos sorozat kiemelkedő eléréssel és minőségi tartalommal járult hozzá a márka hírnevének erősítéséhez. A kampány az Influencer Management kategóriában arany, Events & Observances kategóriában ezüst, Brand / Reputation Management kategóriában pedig bronz díjat nyert el a nemzetközi zsűri értékelése szerint.

A Bolt taxi „Értjük egymást” kampánya két arany elismerést kapott, egyet a Consumer PR for an Existing Product, illetve egyet a Travel & Tourism kategóriában. A kezdeményezés célja a budapesti turisztikai élmény gazdagítása volt azzal, hogy a sofőrök angol nyelvi készségeit fejlesztve a fuvarok személyesebb, kulturális élménnyé váljanak. Egy nyelviskolával közösen létrehozott, turizmusfókuszú tananyag, az alkalmazásban bevezetett „angolul beszélő sofőr” kategória és a célzott nemzetközi kommunikáció egyszerre erősítette a szolgáltatás minőségét, a sofőrök bevételi lehetőségeit és Budapest idegenforgalmi imázsát.

A HungaroControl „Százból öt! Te benne vagy?” toborzó kampánya arany díjat nyert az Integration of Traditional and New Media kategóriában, valamint ezüstöt a Content Marketing kategóriában. A kampány központi üzenete – miszerint száz jelentkezőből mindössze öt alkalmas légiforgalmi irányítónak – látványos, többcsatornás élménnyé vált: LED-technológiás installáció a budapesti Erzsébet téren, interaktív „reflexfal” villamosmegállóban, országos bevásárlóközpont-turné, valamint online szimulációs játék egyaránt segítette a célcsoport elérését.

A Magyar Posta „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya két arany díjat hozott el a Stevie-n, a Corporate Responsibility és a Community Relations kategóriában. A program a postai kézbesítők elleni erőszak növekedésére adott határozott választ, célja a munkatársak védelme, a jogi státuszukról szóló társadalmi tudás bővítése és a közösségi tisztelet erősítése volt. Meghökkentő kreatív elemek – például sportvédő felszerelésben ábrázolt kézbesítők –, országos kültéri és digitális kampány, valamint a rendőrséggel és a mentőszolgálattal való stratégiai partnerség együttesen érték el, hogy milliók figyelmét irányítsák a közszolgálati dolgozók védelmére.

A Budapest Airport Pályairány employer branding kampánya a Brand / Reputation Management kategória aranyérmese lett. Az integrált kampány a Z generáció megszólítását, a vállalat munkáltatói márkájának erősítését célozta, kiemelkedő eredményeket érve el a toborzástámogatás terén.