- Hirdetés -

Nagyot újít a LEGO

|

A LEGO Csoport biztonságos közösségi hálózatot indít 13 éves kor alatti gyerekek számára LEGO Life néven.

A közösségi élmények létrehozása terén élen járó, és a minőségi, gyermekbarát digitális játékok fejlesztése terén is komoly tapasztalattal rendelkező LEGO Csoport bejelentette, hogy LEGO Life néven biztonságos közösségi hálózatot indít 13 éves kor alatti gyermekek számára. Az új közösségi hálózaton a fiatal és tehetséges LEGO rajongók megoszthatják egymással LEGO alkotásaikat, kommunikálhatnak LEGO karakterekkel, és ihletet meríthetnek egymás munkáiból. A szolgáltatás az elmúlt évben indult az USA, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Dánia, Ausztria és Svájc területén, mostantól pedig további 37 országban – köztük Magyarországon – lett elérhető.

A LEGO Life révén a LEGO játékélmény még közösségibbé és személyre szabhatóbbá válik

A LEGO Life összekapcsolja a LEGO játékok fizikai és digitális világát, és a ma elérhető legjobb közösségi hálózatok tulajdonságait felhasználva a LEGO játékélményt még közösségibbé teszi. A LEGO Club magazin Cool Creations („menő alkotások”) rovatában és a LEGO.com üzenőfalán már eddig is gyerekek milliói tették közzé büszkén alkotásaikat, LEGO-val kapcsolatos történeteiket és fotóikat. A LEGO Life a LEGO közösségi élmény kiterjesztésének irányába mutató következő lépés, amely még gazdagabb és dinamikusabb közösségi platformot biztosít a gyerekek számára.

A LEGO Life alkalmazás segítségével a gyerekek közvetlen virtuális kapcsolatba kerülhetnek kedvenc LEGO karaktereikkel. Az alkalmazás exkluzív tartalmakat, részletes 3D LEGO minifigura avatár szerkesztőt, vicces és szórakoztató építési ötleteket és feladatokat tartalmaz. A LEGO Life új funkciója a hangulatjeleket tartalmazó LEGO Emoji billentyűzet, amelynek révén a gyerekek „LEGO nyelven” kommunikálhatnak egymással, megoszthatják alkotásaikat és véleményezhetik mások munkáját.

A LEGO Life fejlesztése kapcsán végzett globális fogyasztói kutatás eredményei szerint a válaszadó gyerekek 90 százaléka ismeri a hangulatjeleket és tudja, hogyan kell azokat használni a kommunikáció során. A megkérdezett gyerekek 40 százaléka válaszolta, hogy már eddigi is használt hangulatjeleket. A LEGO Emoji billentyűzet a már ismert kommunikációs keretrendszert öltözteti LEGO köntösbe, és lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy egymást inspirálják és támogassák – és még fejlődő helyesírásuk vagy íráskészségük ne jelentsen korlátot számukra.

A LEGO Life az inspiráció folyamatosan bővülő forrása

A nagyobb közösségi hálózatokhoz hasonlóan a LEGO Life a felhasználókat érintő, személyre szabott híreket közvetít. Az alkalmazás segíti a gyerekeket, hogy megtalálják az őket érdeklő témákat és kövessék az őket érdeklő oldalakat, hogy az üzenőfalon a számukra érdekes képeket és tartalmakat osszanak meg. Például a gyerekek követhetnek bizonyos állatokról, járművekről, hősökről, LEGO témákról, szezonális programokról vagy helyi témákról szóló, őket érdeklő oldalakat.

A LEGO Life emellett a gyerekeket szórakoztató és érdekes módon inspirálja és támogatja. Az alkalmazáson belül megjelennek a mesterépítők alkotásai és számos építési verseny, ösztönözve az építést és az alkotások megosztását. Wu mester a LEGO NINJAGO-ból, Emma a LEGO Friends-ből és LEGO BATMAN™ is feltűnik, alkotásra ösztönözve a gyerekeket és értékelve munkájukat. Az alkalmazás folyamatosan új funkciókkal bővül.

Ahogy az új közösségi oldal felhasználóinak száma nő, úgy válik majd egyre érdekesebbé az alkalmazás. A felhasználók pontokat gyűjthetnek az alkotásokért és az elvégzett feladatokért, valamint leltárt készíthetnek LEGO játékaikról. A LEGO Life sok más LEGO felületen keresztül is elérhető lesz, hogy a lehető legtöbb LEGO rajongóhoz eljusson.

A LEGO Life maximális biztonságot garantál

A LEGO Life biztonságos közösségi hálózat 13 év alatti gyerekek számára. A gyerekek első digitális közösségi élménye kíván lenni, amely kézen fogva kíséri és megismerteti őket a közösségi hálózatok alapjaival, a LEGO márkához kapcsolódó, megbízható értékek mentén. A felhasználók biztonságát a rendszer számos szempontból garantálja, amint azt a LEGO Life digitális biztonságról szóló fejezete részletesen ismerteti.

Személyes adatok nélkül

A LEGO Life alkalmazás nem teszi lehetővé, hogy a gyerekek személyes adatokat, önarcképeket vagy a felhasználó azonosítását lehetővé tevő információkat osszanak meg egymással. A felhasználói fiók létrehozása során a felhasználónevet az alkalmazás véletlenszerű névgenerátora kínálja fel, amely háromszavas, kedvesen vicces beceneveket hoz létre, mint például ElragadóGarnélarákHerceg vagy DelfinViliElnökúr. Valódi fotók vagy arcképek helyett a LEGO Life fiókhoz tartozó profilképet a felhasználók LEGO figurák és karakterek közül választhatják ki, amelyeket tetszésük szerint öltöztethetnek fel, kiválaszthatják a kívánt frizurát, és személyre szabhatják az adott karakter megjelenését.

Szülői engedély

A LEGO Life-hoz való csatlakozás után a gyermekeknek azonnal lehetőségük nyílik a feltöltött tartalmak között böngészni, csoportokhoz csatlakozni és saját LEGO figuráikat megalkotni. A teljes élmény eléréséhez, vagyis hogy a megosztott tartalmakhoz hozzászólásokat fűzzenek, illetve hogy saját LEGO játékaikról képeket tölthessenek fel, szülői engedéllyel regisztráció szükséges. Amikor a gyermek először próbál hozzászólást írni vagy képet feltölteni, meg kell kérnie valamelyik szülőjét, hogy segítsen neki a regisztrációban. Az alkalmazás felületén a szülő meg tudja adni e-mail címét, ahova az alkalmazás kiküld egy ellenőrző kódot. Amint ezt a kódot a szülő beírja az alkalmazásba, a gyermek előtt megnyílik az út a továbblépésre.

Ellenőrzött tartalom

A LEGO Life oldalain megjelenő minden tartalmat és hozzászólást a LEGO moderátorai ellenőriznek, biztosítva, hogy csak az oldal előírásainak megfelelő és gyerekbarát tartalmak jelenhessenek meg. A moderátorok a LEGO márka értékeiről és a gyermekek számára biztonságos tartalmakról szóló képzésen vesznek részt, és a világ különböző pontjain található LEGO irodákban dolgozva garantálják a minőségi és gyors ellenőrzést. A felhasználók által létrehozott tartalmakra hagyományos szöveg helyett a hangulatjeleket tartalmazó LEGO Emoji billentyűzettel tud a többi felhasználó reagálni. A kommentelés szigorú szabályokhoz és előzetes moderáláshoz kötött, a hangulatjeles kommenteket a moderátorok utólagosan ellenőrzik – ugyanakkor biztosítva, hogy az alkalmazáson belül a kommunikáció egyszerű, univerzálisan érthető és szórakoztató maradjon.

A LEGO és az UNICEF legszigorúbb biztonsági normái szerint

A LEGO biztonsági programja a „LEGO safety pledge” a szülőknek nyújt iránymutatást arról, hogyan beszéljék meg gyermekükkel a digitális biztonság kérdését és az online társadalmi viselkedés alapszabályait – a LEGO Life szabályai és eljárásai is ezen alapelveknek megfelelőek. A LEGO Csoport emellett folyamatos partnerségi kapcsolatban áll az UNICEF-fel, és a társaság a gyermekjogi szervezet tanácsai és iránymutatásai alapján gondoskodott a LEGO Life gyermekbarát és biztonságos fejlesztéséről. Az UNICEF és a LEGO Csoport emellett közösen fejleszt egy olyan eszközt, amelynek segítségével a vállalatok értékelni tudják a gyerekek digitális biztonsága érdekében tett aktuális erőfeszítéseiket.

A LEGO Life alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból (iOS) illetve a Google Play áruházból (Android).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...