- Hirdetés -

Négy RTL-es műsor is milliós nézettséget hozott

|

A műsoros toplista élén az RTL Klub produkciói sorakoznak. Ugyanakkor csatornaszinten a múlt héten nagyon feljött rájuk a TV2.

Az elmúlt héten szoros volt a nézettségi verseny az RTL Klub és a TV2 között. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben mindössze 0,9 százalékpontot tett ki a két csatorna közötti differencia. Mindkét televízió javított a korábbi héthez képes, az RTL Klub esti share-je 0,8 százalékponttal, a TV2-é kerek 1 százalékponttal nőtt.

Az esték közül a TV2 nyerte a hétfőt, a csütörtököt és pénteket. Az RTL Klub pedig a keddi, szerdai, szombati és a vasárnapi főműsoridőt tudhatta magáénak.

11. hét / 10. hét / 9. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,3% / 15,5% / 15,1%
TV2 – 15,4% / 14,4% / 13%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (11. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Barátok közt – 10,2%
Híradó – 21,9% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19%
Drága örökösök – 18,1%
Bátrak földje – 11,7%

TV2
Remények földje – 9,3%
Tények – 16,5% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,1% – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 15,9%
Exatlon Hungary – 16%

A Barátok közt ugyan összességében nyerte a sávját, de egyre közelebb kúszik hozzájuk a TV2-s Remények földje. Az RTL Híradó nagyon erős hetet zárt, amiben valószínűleg már nagy szerepe volt a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzetnek. Csatornaátlag fölött hozott a Fókusz és a Drága örökösök is. A Bátrak földje viszont továbbra is messze volt az RTL Klub főműsoridős átlagától és a sávját sem tudta nyerni.

A TV2-n az Exatlon azt hozta, amit az elmúlt hetekben megszokhattunk a műsortól, azaz meglehetősen magas közönségarányt szállít napról napra. Szépen megerősödött a Mintaapák, a heti share-jük egálban van az Exatlonnal. Sőt, a Mintaapák csütörtöki epizódjának a közönségaránya már közel járt a 20 százalékos szinthez is.

Vasárnaponként a helyzet változatlan. Az RTL-es Álarcos énekes nézettebb, de a műsor vége után sokan átkapcsolnak a TV2-n futó Nicsak, ki vagyok?-ra. Így viszont az aznapi főműsoridős eredményben nagyon közel állt egymáshoz a két csatorna (RTL Klub: 19,6%, TV2: 18,8%).

A múlt hét legnézettebb műsora az Álarcos énekes volt, a 18-49 éveseknél 483 ezer, a teljes lakosságnál 1,16 millió nézővel. A kereskedelmi célcsoportnál az Álarcos énekest felvezető Fókusz különkiadás futott be a második helyre (429 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a március 15-i RTL Híradóra voltak a legtöbben (1,12 millió) kíváncsiak.

Említést érdemel, hogy négy RTL-s műsor is megugrotta a milliós nézőszámot: a fent említett két produkción kívül A mi kis falunk (1,06 millió) és a Fókusz vasárnapi különkiadása (1,05 millió).

A TV2-s műsorok közül a Nicsak, ki vagyok? volt a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a legnézettebb. Előbbinél 333 ezer, utóbbinál 913 ezer nézővel. A TV2 második legnézettebbje a 18-49 éveseknél a Mintaapák csütörtöki része volt 287 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál pedig a csütörtök esti Tények érte el a második legmagasabb, 872 ezres nézettséget.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_11het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_11hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...