- Hirdetés -

Nemzetközi elismerést kapott a magyar szakember

|

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.

Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója, akit szakmai körökben úgy ismernek, mint a vásárlói hűségprogramok egyik legszenvedélyesebb képviselőjét.

A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels. A vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon végzik munkájukat.

Az International Loyalty Award zsűrije nemcsak az Antavo elképesztő sikere miatt választotta a magyar szakembert az Év emberének, hanem azért is, mert Zsuzsa fáradhatatlan munkája egy egész iparág növekedését segíti elő. Az vállalat minden évben összeállít egy globális tanulmányt a hűségprogramok szektoráról: az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek legmegbízhatóbb forrása, amelyet idén már 5000 ember töltött le a januári megjelenés óta, ami a szektorban rekordteljesítménynek számít.

„Nagy megtiszteltetés, hogy én kaptam ezt a rangos nemzetközi díjat. Az „Év Embere” elismerés egyrészt azért fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni. A mindennapjaink úgy telnek, hogy globális cégeknek szolgáltatunk egy szoftvert, és közben mindenki a saját otthonából dolgozik - igaz megtartottunk egy irodát Szegeden. Ez egy nagyszerű élet, és családbarát is: nemzetközi piacon, technológiában, nőként, édesanyaként élni és dolgozni.” – mondta el a díj kapcsán Kecsmár Zsuzsa.

„Az Antavo 2022-re 100-szoros értéknövekedést ért el az első befektetési körünkhöz képest. Ekkor 4 milliárd forintos befektetési kört zártunk. A növekedésünk egyik alappillére az edukáció és a szemléletformálás: mélyen hiszünk abban, hogy a vásárlókat nem csupán a kedvezmények vagy ajándékok érdeklik és az érzelmi alapon nyugvó hűségprogramok nemcsak a cégek sikeréhez, hanem a fenntarthatósághoz is hozzájárulnak. Egy olyan világban, ahol jót tenni minden eddiginél többet jelent az embereknek, az innovatív hűségprogramokkal a vásárlók a vállalkozások partnerévé válhatnak: jutalmat kaphatnak az olyan életmódbeli szokásaikért, mint például az újrahasznosítás, az adományozás, vagy az aktív, egészséges életmód.” - tette hozzá.

Kecsmár Zsuzsa néhány éve szerepelt a Forbes „100 Successful European Female Founders in Technology” listáján. Férjével, Kecsmár Attila ügyvezetővel és másik két társalapítójukkal Csarnai Gáborral és Nemes Andrással, illetve nemzetközi menedzsmentjükkel több mint egy évtizede vezetik a vállalkozásukat. Szegeden él, három gyermeke van.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...