- Hirdetés -

Nemzetközi piacra lép az éttermi mobilappot készítő cég

|

Újabb fejezethez érkezett a fejlődés útján az iBar, a vendéglátóiparban forradalmi megoldást nyújtó startup. Az éttermek, pizzériák, bárok, szórakozóhelyek és hotelek számára egyedi mobilapplikációt fejlesztő vállalat számos sikert ért már el a hazai konyhai digitalizációban, a Hiventures 170 millió forintos befektetésével pedig ezentúl erőteljesebben nyithat a nemzetközi éttermi szoftver piac felé.

A 2020-ban alakult iBar készletkezelő applikációja egyedülálló mesterséges intelligenciára épülő megoldással teszi lehetővé az árukészletek pontos és hatékony kezelését, illetve a standolás akár egyetlen fotóval történő gyors és pontos végrehajtását. A felhasználók az alkalmazás segítségével könnyedén digitalizálhatják és követhetik nyomon a készletet, minimalizálva a selejtezést és jelentős megtakarítást biztosítva az árukészletezés területén. Az applikáció a meglévő éttermi szoftver rendszerekhez integrálva és önállóan is megállja a helyét.

Az iBar küldetése, hogy világszinten is új alapokra helyezze a vendéglátóipar készletkezelő folyamatait, és az elért sikerekkel további területeken is bővüljön. A tervek szerint az alkalmazást a további fejlesztéseket követően a beszállítókhoz is integrálják majd, így a felhasználók mindig az aktuális árakat és elérhetőségeket figyelembe véve adhatják le rendeléseiket.

A vállalkozás célpiaca, a HORECA (szállodák, éttermek és kávéházak), egy globálisan növekvő piac, amely 3,15%-os éves növekedési rátával 2028-ig elérheti a 2,4 trillió dollár éves bevételt. Az éttermi szoftverek piaca emellett szintén évi 15,8%-os arányban gyarapodik, amely míg 2022-ben 4,56 milliárd dollárt ért, 2030-ra elérheti a 14,7 milliárd dollárt. A jelenleg 102 hazai vendéglátóipari egységben használt iBar app alapítói már számos éttermi szoftvercéggel kötöttek integrációs megállapodást, kiemelt céljuk pedig a közép-nyugat-európai és észak-amerikai terjeszkedés. A terméket már most is alkalmazzák nemzetközi piacokon, például Ausztriában.

„A vendéglátóhelyeken a jó árukészlet-kezelés alapvető fontosságú, amelynek a standolás jelenti az egyik kritikus pontját. Ez az elméleti és fizikális árukészlet egyeztetésére szolgáló folyamat a hibázási lehetőségek miatt rendkívül időigényes és drága tud lenni. Ennek a komplex problémának a megoldását egy egyszerűen használható, kényelmes digitalizációs megoldással kívánjuk feloldani, amely mesterséges intelligenciát használ a feladat elvégzéséhez” – emelte ki Dr. Várkuti Boglárka, az iBar ügyvezetője és alapítója. Hozzátette: „A Hiventures támogatása lehetővé teszi, hogy piacújító szereplőként megreformáljuk a vendéglátóipari szoftver piacot, ezzel hozzájáruljunk többek között az éttermek hatékony és fenntartható működéséhez”.

A Hiventures és a siklósi csapat közötti üzleti kapcsolat 2021-ben indult, amikor a startup bekerült a tőkebefektető cég inkubációs programjába. A befektetések révén a csapat elkészítette a termék fejlett prototípusát, egy mesterséges intelligencián alapuló, automatikus üvegkalibrációs megoldást, valamint egy szoftvert a nagyobb tételek méréséhez.

A folyamatos fejlődésnek és az alacsony ügyféllemorzsolódási rátának köszönhetően az iBar sikeresen lépett a növekedési fázisba. A Hiventures mostani, 170 millió forintos befektetésével az iBar célja egy komplett készletgazdálkodó platform fejlesztése, amely integrálható lesz a világ vezető éttermi szoftvereihez. A cég továbbá az értékesítés erősítését és az értékesítési folyamatok optimalizálását is tervezi.

„Az iBar egyedi megoldása forradalmasítja a vendéglátóipart, mi pedig büszkék vagyunk, hogy részesei lehetünk ennek a fejlődésnek. Az iBar csapata izgalmas jövő elé néz, és mi továbbra is mellettük állunk, aktívan hozzájárulva további termékfejlesztési, skálázódási és a nemzetközi terjeszkedési terveik megvalósításához” – hangsúlyozta Szluha Dénes, a Hiventures startup üzletágának vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...