- Hirdetés -

Az RTL Klub és a TV2 is nyert a múlt héten

|

A Sztárban sztár leszek a teljes lakosság, A mi kis falunk pedig a 18-49 évesek körében volt a hét legnézettebb műsora. Csatornák terén az RTL Klub, csoportszinten a TV2 Csoport zárt jobb hetet.

A két legnézettebb kereskedelmi csatorna szintjén nem hozott nagy újdonságot az elmúlt hét, mind az RTL Klubnak, mind a TV2-nek 0,1 százalékponttal nőtt a közönségaránya. Ez azt jelenti, hogy továbbra is kereken 2 százalékponttal vezet – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Klub a TV2 előtt. Hétfőtől szombatig minden estét az RTL Klub nyert, a vasárnapot pedig a TV2 húzta be.

Csoportszinten már a TV2-s csatornák zártak jobb hetet. A 18-49 éveseknél teljes napon és főműsoridőben is a TV2 Csoport ért el magasabb share-t. Teljes napon 24,4 százalékot produkáltak az RTL Magyarország 22 százalékával szemben. Főműsoridőben 27,5 százalékos heti közönségarányt hoztak össze, miközben az RTL-es csatornák 27,1 százalékot.

38.hét / 37. hét / 36. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,9% / 13,8% / 13,4%
TV2 – 11,9% / 11,8% / 12,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8% (8%)
Híradó – 18% (18,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,8% (15,5%)
Drága örökösök – 16,2% (17,6%)
Love Island – 12% (11,6%) – hétfőtől vasárnapig
Barátok közt ismétlés – 6,8% (7,6%)

TV2
Anya – 6,4% (8,3%)
Tények – 12,3% (13,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,2% (16,9%)
Ázsia Expressz – 13,8% (15%)
Kapd el, ha tudsz – 8% (8,8%)
Extrém Activity – 6,4% (7,2%)

Az egy héttel ezelőtti cikkünkből copy-paste be lehetne másolni, hogy az RTL Klub hétköznapjainak három tartóoszlopa a Híradó, Fókusz és a Drága örökösök, hiszen ezen a téren továbbra sincs változás. Mindhárom műsor bőven és stabilan a csatornaátlag felett teljesít.

Ugyanakkor abban sincs változás, hogy a Barátok közt sem késő délután, sem esténként nem szerepel túl jól. A Love Island még mindig nem érte el az RTL Klub főműsoridős csatornaátlagát. Látni azért némi javuló tendenciát, hiszen a heti átlagos közönségarányuk 11,6-ról 12 százalékra nőtt, az átlagos nézőszámuk pedig 150 ezerről 157 ezerre emelkedett. Viszont ha ebben az ütemben haladnak, akkor kifut a széria, mire igazán jó eredményt hoznának.

A TV2 esetében továbbra is egész magas közönségarányt hoz a Tények Plusz és az Ázsia Expressz. A Kapd el, ha tudsz azonban egyre csak távolodik a TV2 esti átlagától.

Műsorok terén kettős győzelem született. A teljes lakosságnál a TV2-n vasárnap este sugárzott Sztárban sztár leszek bizonyult a hét legnézettebb műsorának, miután 976 ezres nézőszámot értek el. A 18-49 éveseknél pedig az RTL Klubon futó A mi kis falunk érte el a legjobb eredményt a maga 354 ezres nézettségével.

A két toplista második helyén is ezek a műsorok tűntek fel. A teljes lakosságnál a kereken 900 ezer nézőt vonzó A mi kis falunk volt a második. A 18-49 éveseknél a 336 ezres nézettségű Sztárban sztár leszek végzett a második helyen.

A 18-49-es toplistára ismét bekerült egy M4 Sport közvetítés, méghozzá a hétvégi Forma-1 futam. A verseny 184 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból, a teljes lakosságnál pedig 464 ezres nézettséget hozott össze a szingapúri nagydíj.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...