- Hirdetés -

Listavezetőként búcsúzott A mi kis falunk

|

Az RTL-es sorozat őszi évadának utolsó adása volt a hét legnézettebbje. Nem sokkal maradt el mögöttük a TV2-féle Sztárban sztár leszek. A Love Island a képernyőn továbbra sem teljesít túl jól, viszont az RTL Moston a legnépszerűbb tartalomnak számít.

Az elmúlt héten mindkét nagy kereskedelmi csatorna erősíteni tudott a főműsoridős közönségarányán. A 18-49 évesek körében az RTL Klub kerek 1 százalékpontot, ezzel 14,9 százalékra nőtt a heti share-jük, a TV2 pedig 0,5 százalékponttal izmosodott és 12,4 százalékkal zárták a hetet. A korábbi héthez hasonlóan hétfőtől szombatig az RTL Klub nyerte az estéket, a vasárnapi főműsoridőben pedig a TV2 volt az első.

A TV2 által preferált 18-59 éves célcsoportnál és teljes napon is az RTL Klub nyerte a hetet, de jóval kisebb előnnyel. Az RTL Klub 9,6 százalékos, a TV2 8,9 százalékos share-t ért el.

A többi csatorna nem nagyon zavarja az RTL Klub és a TV2 köreit. Múlt héten például a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a harmadik legnézettebb csatornának a Film+ számított 4,4 százalékos közönségaránnyal, a Mozi+ volt a negyedik, 3,7 százalékkal. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig ugyancsak a Film+ volt a harmadik, 4,6 százalékos share-rel, a negyedik Mozi+ pedig 3,8 százalékot produkált.

39. hét / 38.hét / 37. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 13,9% / 13,8%
TV2 – 12,4% / 11,9% / 11,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (39. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,2% (8%)
Híradó – 18,4% (18%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,2% (15,8%)
Drága örökösök – 17,8% (16,2%)
Love Island – 12,5% (12%) – hétfőtől vasárnapig
Barátok közt ismétlés – 8,1% (6,8%)

TV2
Anya – 7,2% (6,4%)
Tények – 13,9% (12,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16% (15,2%)
Ázsia Expressz – 14,9% (13,8%)
Kapd el, ha tudsz – 7,4% (8%)
Extrém Activity – 5,9% (6,4%)

Az RTL Klubon a Híradó, Fókusz, Drága örökösök hármas továbbra is üzembiztosan szállítja a csatornaátlag feletti közönségarányokat. A Barátok közt délutáni premierje és az esti ismétlése is tudott egy kicsit erősíteni, az előbbi pedig egy nap kivételével verte a fő konkurensnél ugyanekkor futó Anya című sorozatot. Bár heti átlagban csak 1 százalékpont volt a két sorozat közötti különbség.

A Love Island eredményei erősödnek ugyan, de eléggé fontolva haladva. A korábbi héthez viszonyítva a heti share-jük 0,5 százalékpontot javult, az átlagos nézettségük – a 18-49 éveseknél – 157 ezerről 158 ezerre nőtt. Ugyanakkor azért az RTL Klub esti átlagát illene megugraniuk.

Az RTL-t az vigasztalhatja, hogy a neten egész jól fut a sorozat. Olyannyira, hogy múlt héten az RTL Most legnézettebb tartalma a Love Island volt. Ez közlésük szerint 669 ezer videómegtekintést jelentett. Mindeközben a második legsikeresebb RTL Most tartalomnak a Drága örökösök bizonyult, 389 ezer videómegtekintéssel.

A TV2-n a csatornaátlagnál jobban teljesített a Tények, a Tények Plusz és az Ázsia Expressz is. Utóbbi 1,1 százalékpontos növekedéssel, 14,9 százalékos átlaggal zárta a hetet. Az utána következő Kapd el, ha tudsz viszont tovább gyengült, a heti átlaguk már csak 7,4 százalékot tett ki.

A hét legnézettebb műsora – a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is – A mi kis falunk volt. Az egy időre búcsúzó RTL-es sorozatot a kereskedelmi célcsoportból 396 ezren, a teljes lakosság köréből 986 ezren kísérték figyelemmel. Mindkét toplista második helyén egy TV2-s műsor, a vasárnap esti Sztárban sztár leszek áll, a 18-49 éveseknél 333 ezres, a teljes lakosságnál 941 ezres nézettséggel.

A köztévé legnézettebb tartalma ismét az M4 Sport Forma-1 közvetítése volt, de most még ez sem került fel a műsoros 10-es toplistára. A vasárnap délutáni futam egyébként a 18-49 évesek köréből 169 ezer, a teljes lakosságból 398 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

2019_39 hét nézettség 1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

2019_39 hét nézettség

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...