- Hirdetés -

Nézettség: sportműsor végzett az élen

|

Listavezető lett az M4 Sport, de nem a vizes világbajnokság megnyitójával. Ezt leszámítva megint a Barátok közt vonzotta a legtöbb nézőt.

A néhány évvel ezelőtti helyzethez képest több saját gyártású műsort tart nyáron is képernyőn az RTL Klub és a TV2. Ennek az oka az, hogy a nézettség erősödő elaprózódása miatt már ilyenkor sem kapcsolhatják takarékra a műsorstruktúrát.
Ennek ellenére a nyári időszakban még így is gyengül a két vezető kereskedelmi csatorna nézettsége a tavaszi szezonhoz viszonyítva.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,3 százalékkal, a TV2-é 0,2 százalékkal csökkent. Ezek így önmagukban nem nagy számok, de már egy hetek óta tartó trendről van szó. Mindenesetre ebből továbbra is az RTL Klub jött ki jobban, az elmúlt héten kereken 8 százalékpontot tett ki az előnyük a TV2 előtt. Az RTL Klub minden estét megnyert és most nem is volt olyan nap, amikor igazán közel tudott volna hozzájuk kerülni a fő konkurens.

28. hét / 27. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,0% / 15,3%
TV2 – 7,0% / 7,2%

A 18-49 évesek körében az elmúlt hét legnézettebb műsorát nem az RTL Klubon és nem is a TV2-n, hanem az M4 Sporton láthattuk. S nem, nem a vizes világbajnokság megnyitója végzett az első helyen, hanem a vasárnapi Forma-1-es futam.

Múlt héten írtuk, hogy megérződött a Forma-1 nézettségén a strandidő (akkor nem jutottak be a Top 10-be), most viszont nyertek azon, hogy nem volt kánikula. A brit nagydíjra 240 ezer 18-49 éves néző volt kíváncsi.

A műsoros toplista további 14. helyén (!) viszont az RTL Klub műsorai sorakoznak. Szokás szerint a Barátok közt szerepelt a legjobban, a múlt szerdai epizód 229 ezres nézőszámot ért el. Nem sokkal maradt el tőlük az Éjjel-nappal Budapest, amelynek a csütörtöki része 209 ezres nézettséget produkált.

A TV2 legnézettebb műsora a keddi Tények volt, ami 124 ezres nézőszámot tudott felmutatni.

A vizes világbajnokság nyitóműsorát az M4 Sporton 119 ezren kísérték figyelemmel a kereskedelmi célcsoportból, ezzel a hét 19. legnézettebb műsora lett.

A teljes lakosság körében már nem a Forma-1 volt a legnépszerűbb, hanem a Barátok közt, ami 771 ezer nézőt vonzott. Második helyre a keddi RTL Híradó futott be 713 ezres nézőszámmal.

A TV2 legnézettebb műsora a teljes lakosságnál is a Tények volt, csak nem a keddi, hanem a hétfő esti adás, amire 646 ezren voltak kíváncsiak.

Ennél a célcsoportnál is a Forma-1 volt a hét legnézettebb közmédiás műsora. A vasárnapi verseny 592 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A vizes világbajnokság M4 Sporton közvetített nyitóműsora a teljes lakosságnál 429 ezres nézettséget ért el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

 hetitop201728het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop201728hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...