„Egy történet számít, a Tiéd” szlogennel indította el új brand kampányát a Huawei Technologies november 25-én. A vállalat reklámfilmje motiváló személyes történetek bemutatásával bátorítja a fogyasztókat a sajátjuk megélésére.
A kisfilm négy különböző életutat mutat be: egy balerinát, egy dobost, egy szörföst és egy egyedülálló apát. Mindegyikük küzd az álmai megvalósításáért. A biztató kezdet és remények ellenére idővel mindannyiukat megtalálják a kétségek, a félelem és a problémák.
A Huawei a nehézségek leküzdésére biztatja a nézőket, hogy saját történetük írását sose adják fel. Ha elesel, állj fel és próbáld meg még egyszer. „Ha mások kételkednek benned, cáfolj rájuk. Mutasd meg hajthatatlan elkötelezettségedet amellett, amiben hiszel, hiszen megvan a képességed bármilyen akadály legyőzésére” – üzeni az inspiráló kisfilm.
A kampányt november 25-én mutatták be a közép-kelet-európai régióban TV-ben és a közösségi médiában.