A nyolc éves, multinacionális ügynökségnél szerzett, vezetői tapasztalattal rendelkező Mátyás Kitti a WPP Csoportot a 2Republic ügynökség vezetői székére cserélte, ahol client service directorként folytatja munkásságát, valamint a cég operatív irányításáért felel. A korábban BTL fókuszú, ma már full service reklámügynökségként működő vállalat menedzsmentjének céljai között szerepel, hogy az ügynökséget az idei évben átpozicionálja, illetve ezzel egyidejűleg szélesítse szolgáltatásait.
A szakember feladatai közé tartozik többek között az ügynökség átpozicionálása, valamint az, hogy a nemzetközi cégnél szerzett tapasztalatait implementálja, így optimalizálja a 20 fős csapat működését és a management boarddal közösen kialakítsa az új szolgáltatási portfoliót is. Kollmann Áron az ügynökség stratégiai és kreatív vezetője, illetve Mátyás Kitti célja az, hogy a 2Republic 2019 végére a gyorsan változó kommunikációs trendekkel lépést tartva, minél szélesebb megoldási eszközrendszerrel, edukációs, üzletfejlesztési modulokkal tegye versenyképesebbé partnereit. A 2Republic ügyfélportfoliója az elmúlt években szignifikánsan bővült, így például az ügynökség felel az E.ON, Bayer, PPG Trilak, Ooops! és a Budapesti Metropolitan Egyetem több nagy volumenű kampányáért is.
Mátyás Kitti a Corvinus Egyetem Kommunikáció és média szakán végezte tanulmányait, a master kurzus közben Spanyolországban újságírást tanult. Karrierje első évében kijutott Cannesba a Young Lions versenyre. Szabadidejében az olvasásnak és színháznak hódol, korábban volt egy zenekara is, többször fellépett a Reklámzajon különböző formációkban, jelenleg a félmaratonra készül. Kitti az évek során a csapatával elsősorban ATL kampányok, rendezvények, promóciók és aktivációs projektek levezényléséért volt felelős, kiemelt ügyfele volt a Pepsi, Rauch, Ferrero, Wing Zrt., Microsft, MOL és a Cushman & Wakefield.