- Hirdetés -

Növekedésről számolt be a Philips TV & Sound

|

A TP Vision bejelentette friss üzleti eredményeit, és bemutatta a 2021. őszi TP Vision Live-on debütáló legfontosabb Philips TV & Sound termékeket. A szeptemberi esemény új, hibrid formában, egyszerre élő és online programmal jelentkezik, amelyek egy időben zajlanak Amszterdamban és Londonban. A bemutató része lesz többek között Sheku Kanneh-Mason világhírű csellista különleges előadása is.

A vállalat – díjakra is esélyes – online eseménye továbbra is a cég berlini IFA Show-n történő részvételének helyettesítésére szolgál. A TP Vision úgy döntött, hogy kis létszámú közönség előtt, két helyszínen zajló élő programján várja a világ minden tájáról online becsatlakozó, több mint 1500 újságíró vendégét.

Kostas Vouzas, a TP Vision Europa & Amerika vezérigazgatója ismertette a vállalat piacvezető teljesítményének részleteit, miközben bemutatta a vállalat legújabb „hős” termékeit is. A vezérigazgató többek között kitért a következőkre:

A bevétel 40 százalékkal emelkedett az elmúlt négy évben.

A növekedés mellet a vállalat nyereséges maradt és piaci részesedését is bővítette.

A vállalat 2021-es értékesítési eredményeit a 2020-as év azonos időszakával összehasonlítva:

46 százalékos értékesítési volumen növekedést ért el a TV/AVA üzletág.

72 százalékos mennyiségi növekedést realizáltak az OLED TV-k értékesítésében.

15 százalékos bővülést értek el a Performance Series TV eladások terén.

A zászlóshajónak számító OLED+ szegmens pedig ismét megduplázta forgalmát.

A Fidelio fejhallgató és soundbar termékeket a kereskedelem és a sajtó egyaránt abszolút pozitívan fogadta. A Philips Sound 41 díjat nyert az elmúlt 12 hónapban.

A Philips OLED TV az elmúlt esztendőben több mint 131 díjat kapott Európában.

Az Ambilight technológia továbbra is a Philips legfontosabb védjegye a TV-k piacán.

Az amszterdami székhelyű TP Vision felelős a Philips márkájú tévékészülékek tervezéséért, fejlesztéséért, gyártásáért, értékesítéséért és forgalmazásáért Európában, Oroszországban, Közel-Keleten, Dél-Amerikában, Indiában és egyes ázsiai-csendes-óceáni országokban, valamint globálisan a Koninklijke Philips N.V védjeggyel alatt álló Philips márkájú lakossági audio termékekért.

A TP Vision az elmúlt kilenc évben folyamatosan jelentős befektetéseket hajtott végre a termékfejlesztés, a terméktervezés, valamint a marketing- és az értékestés területén. Ezek eredményeként a Philips TV továbbra is Európa egyik leggyorsabban növekvő, nyereséges és leginkább innovatív tévémárkája.

A vállalat hasonló módon kiemelten kezeli a Philips Sound márkáját is, ideértve az erős támogatást élvező, újból bevezetett Philips Fidelio márkát, amely széles körben elismert, számos díjnyertes, prémium fejhallgató és hangszóró termékcsalád.

A Philips Sound portfóliójában lévő termékek 41 díjat nyertek az elmúlt tizenkét hónapban, elsősorban a Fidelio B97 hangszóróval, az L3 vezeték nélküli zajszűrős fejhallgató pedig elnyerte a rangos EISA-díjat a 2021-2022-es Házimozi Soundbar és Vezeték Nélküli Fejhallgató kategóriában.

A TP Vision sikeresen vezette be a piacra a Philips Go Sport kifejezetten sportolásra fejlesztett sportfejhallgatóinak széles kínálattal rendelkező termékcsaládját. A márka a gyorsan növekvő „A” kategóriás piaci szegmensben rövid idő alatt a legjobbak közé került, és a kiemelkedő sikereket elérő Jumbo Visma kerékpár csapat szponzora és partnere lett.

A Philips TV márka továbbra is erős növekedést mutat az európai piacon. A vállalat kiváló OLED tévéinek értékesítése egy év alatt 72 százalékkal nőtt, míg az ikonikus OLED+ sorozat – amelyet a Bowers & Wilkins audio szakembereivel közösen fejlesztettek – eladásai már második éve duplázódnak.

A Philips legújabb OLED készülékeinek fogadtatása szintén figyelemre méltó: a tévék az elmúlt 12 hónapban több mint 131 díjat nyertek. A 2021-es termék sorozat már megkapta az EISA-díjat a Legtöbbet értékesített OLED TV 2021-2022 és az Év Házimozi TV-je 2021-2022 kategóriában.

A Philips TV különleges igényekre fejlesztett Performance Series – The One termékcsaládja folytatta sikereit és 15 százalékkal növelte az eladási adatokat. Egyre több vásárló találja vonzónak a Performance termékcsalád letisztult koncepcióját, amely egy középkategóriás árszínvonalon kínálja a prémium minőséget és teljesítményt – beleértve a Philips egyedülálló Ambilight technológiáját és a saját fejlesztésű P5 képfeldolgozó motorját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...