A nyár számos szektorban kiemelt időszaknak számít, nagy kérdés azonban, hogy idén a vágtató infláció és a gazdasági problémák mellett milyen szezonra számíthatnak majd ezek az ágazatok. A BrandMania mai adásának második részében a televíziós piac kerül középpontba, ahol hatalmas izgalmak és óriási verseny várható.
Könnyen lehet, hogy ez a nyár más lesz, mint a korábbiak több szektorban, amelyek a nyári hónapokra építenek. A magas infláció, a vásárlóerő csökkenése miatt kevesebbet költhetnek a magyarok, kérdés, hogy a külföldről érkezők mennyire tudják ezt ellensúlyozni. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy mire számítanak idén a hagyományosan a nyári szezonra építő ágazatok, mint például a turizmus, vagy a fesztiválszervezők.
Az elmúlt hetek bejelentései alapján elképesztő izgalmakat tartogat idén ősszel a hazai televíziós piac. Sorozatban jönnek a saját gyártású műsorok és nemzetközi sikerprodukciók, a verseny pedig egyre kiélezettebb, aminek a nézők csak örülhetnek. Az RTL magazinműsorának második részében a hazai tévés piac alakulása kerül a középpontba.
BrandMania ma éjjel 23:20-kor az RTL-en.