- Hirdetés -

Nyert a maratoni X-Faktor

|

A több mint négyórás műsoridejű tehetségkutató volt a hét legnézettebbje. Második helyre a TV2-s Sztárban sztár leszek futott be, de ott volt a heti top 10-ben a pénteki stadionavató is.

Múlt héten 2,9 százalékpontot csökkent az RTL Klub főműsoridős közönségaránya. Ebben a csökkenésben nyilván jelentős szerepet játszott, hogy a korábbi héthez képest vasárnap nem volt X-Faktor. Ezzel párhuzamosan a TV2 a korábbihoz hasonló hetet zárt, hiszen a közönségarányuk 0,2 százalékponttal nőtt.

A 18-49 évesek körében hétfőtől szombatig az RTL Klub jobb főműsoridős share-t produkált, mint a TV2, utóbbi pedig behúzta a vasárnap estét. A szombati főműsoridőben az RTL Klub 30,2 százalékos, a TV2 5,8 százalékos közönségarányt hozott. Vasárnap a TV2 16,3 százalékos eredményére az RTL Klub 9,1 százalékkal válaszolt.

Csoportszinten is jó hete volt az RTL-nek, hiszen a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország csatornái összességében 29,6 százalékos share-re voltak képesek. A TV2 Csoport televíziói ezzel párhuzamosan 22,9 százalékos eredményt értek el.

46. hét/ 45. hét / 44. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17% / 19,9% / 20,1%
TV2 – 9,8% / 9,6% / 9,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (46. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Barátok közt – 10%
Híradó – 19,1% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3%
A Konyhafőnök VIP – 18,1%
Barátok közt ismétlés – 6,8%

TV2
Anya – 8,7%
Tények – 13,6% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 11%
Nyomd a gombot, tesó – 8,7%
Újratervezés – 8,8%

A hétvége elég nagy kilengést hozott mindkét nagy csatornánál, ezért érdemes a hétköznap esti közönségarányukat is megnézni: RTL Klub – 15,9%, TV2 – 9,3%. Pláne, hogy az RTL Klub és a TV2 is friss hétköznap esti műsorokat indított. Az RTL-en a Konyhafőnök VIP bőven megugrotta ezt a hétköznapi főműsoridős csatornaátlagot.

A TV2-n egyszerre három új műsor is debütált. Közülük a Mintaapák kezdett a legjobban, az első heti eredményük meghaladja a TV2 átlagát. A Nyomd a gombot, tesó és az Újratervezés hasonló share-t hozott, de mindkettő elmaradt a csatornaátlagtól.

Az X-Faktor lendületét az első élő show sem törte meg. A maratoni hosszúságú tehetségkutató volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 499 ezres nézettséget értek el, 36,2 százalékos share mellett. A teljes lakosságnál pedig hozták a millió feletti nézőszámot, a közönségarányuk pedig 30,8 százalékot tett ki.

A TV2 legnézettebb – és a hét második legnézettebb – műsora cím a Sztárban sztár leszeké volt. A 18-49 éveseknél 307 ezer nézőt vonzott a Sztárban sztár leszek, a teljes lakosságnál pedig 997 ezres nézőszámot produkáltak. A sávjukat részben érintette a Forma-1 futam, ami nyilván valamennyire negatívan befolyásolta a TV2 műsorának nézőszámát.

A Forma-1 brazil nagydíj egyébként a kereskedelmi célcsoportból 154 ezer, a teljes lakosságból 374 ezer embert ültetett a képernyők elé. Általában, amikor Forma-1 közvetítést ad az M4 Sport, akkor az a heti legnézettebb tartalmuk. Nemcsak nekik, hanem a komplett közmédiának. A múlt hét ebből a szempontból szabályt erősítő kivételnek számított, hiszen pénteken a Magyarország – Uruguay meccset is magában foglaló stadionavató műsort többen nézték, mint az autóversenyt. A 18-49 éveseknél 225 ezren (16,8 százalékos share mellett), a teljes lakosságnál pedig 614 ezer nézőt (és 15,2 százalékos közönségarányt) hozott az M4 Sport közvetítése.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_46het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_46hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...