
A Forma-1 Magyar Nagydíj vasárnapi futama volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Csatornák terén pedig a TV2 végzett az élen.
A mögöttünk álló 31. hetet ismét a TV2 nyerte. A 18-59 éveseknél, főműsoridőben egy százalékpont előnnyel (TV2: 9,6%, RTL: 8,6%), a teljes lakosságnál, teljes napon pedig pontosan kétszer akkora share-rel, mint az RTL (TV2: 10,6%, RTL: 5,3%). Még a 18-59 évesekhez és a főműsoridőhöz visszatérve: az egyes estéket a TV2 nyerte hétfőtől szombatig, az RTL a vasárnapot tudta behúzni.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | |
TV2 | 9,6 | 12,8 |
RTL | 8,6 | 9,1 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | |
TV2 | 8,1 | 10,6 |
RTL | 5,2 | 5,3 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | |
TV2 Csoport | 22,6 | 24,0 |
RTL Magyarország | 17,5 | 15,4 |
MTVA | 7,6 | 11,2 |
AMC Networks | 5,5 | 5,1 |
Network4 | 3,5 | 5,4 |
Antenna Entertainment Group | 3,0 | 2,4 |
Paramount Global | 2,8 | 1,9 |
Warner Bros.Discovery | 2,6 | 3,1 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 17% / 20,2% (15,8% / 19,6%)
Tények Plusz – 11,8% / 13,2% (11,1% / 13,3%)
Szerencsekerék – 8,7% / 13,3% (8,8% / 13,6%)
Zsákbamacska – 5,6% / 7,9% (6% / 7,8%)
RTL
Híradó – 15,5% / 19,1% (15,6% / 19%)
Fókusz – 9,6% / 9,2% (9,6% / 9,4%)
Az ugrás – 7,7% / 8% (múlt héten a The Floor: 9,2% / 9,3%)
A mi kis falunk – 5,9% / 6,3% (6% / 6,9%)
Az esti hírműsorok versenyét a Tények nyerte, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is magasabb volt a heti átlaguk, mint az RTL Híradónak. A TV2-s Szerencsekerék majdnem ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban (akkor kezdtek ismétléseket adni a vetélkedőből). Az RTL-en a The Floort az Ugrás váltotta (szintén ismétlés), ami kicsit gyengébben teljesített, mint az elődje.
A nyári uborkaszezonban még vasárnapra jutott érdemi saját gyártás a két nagy csatornán. A Napló és a Házon kívül közötti meccsben most az RTL-es műsor szerepelt jobban. A Házon kívül a 18-59 éveseknél (13,4% vs. 11%) és a teljes lakosságnál is (14,3% vs. 13,8%) a Napló elé verekedte magát. A Palik László-féle Legyen Ön is Milliomos viszont nyerte a műsorsávját. A kvízműsor share-je a 18-59 éveseknél 10,3 százalékot, a teljes lakosságnál 15,7 százalékot tett ki.
A múlt hét legnézettebb műsora a vasárnapi Forma-1 futam volt. A Magyar Nagydíj a 18-59 éveseknél 333 ezer, a teljes lakosságnál 654 ezer nézőt vonzott. A TV2 legnézettebb műsora a 18-59 éveseknél a hétfői Tények (203 ezer néző), a teljes lakosságnál a Legyen Ön is Milliomos volt (576 ezer néző). Az RTL legnézettebbjének a Híradó bizonyult: a 18-59 éveseknél a vasárnap esti (202 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi adás (554 ezer néző).
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 332 723 | 26,4 |
TÉNYEK | TV2 | 203 194 | 18,2 |
HÍRADÓ | RTL | 202 199 | 15,0 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 201 701 | 13,4 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 182 348 | 10,3 |
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS | M4 SPORT | 168 618 | 17,0 |
NAPLÓ | TV2 | 166 435 | 11,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 156 317 | 13,1 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 145 371 | 9,1 |
AZ UGRÁS | RTL | 140 352 | 8,5 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 653 714 | 24,7 |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 576 319 | 15,7 |
TÉNYEK | TV2 | 573 326 | 21,4 |
HÍRADÓ | RTL | 553 526 | 20,5 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 479 154 | 13,7 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 468 548 | 14,3 |
NAPLÓ | TV2 | 453 664 | 13,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 408 670 | 13,8 |
FÉKTELEN SZÍV | TV2 | 389 823 | 17,2 |
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS | M4 SPORT | 368 660 | 16,6 |
Heszler Róbert
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás