A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legsikeresebb hazai marketingszakemberek rangsorát, azonban ezúttal elkészült a PR-esek TOP50-es listája is. A marketinges rangsorban Szabó Béla végzett az élen, míg a PR-eseknél Pantl Péter futott be az első helyre.
A Marketing&Media és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) nyolcadik alkalommal állította össze az 50 legsikeresebb hazai marketingkommunikációs döntéshozó listáját. A marketinges rangsor a felkért szakértői zsűri kétkörös szavazatai alapján állt össze. A 20 fős grémiumban a hazai marketing-, reklám- és kommunikációs piac szakmai szervezeteinek elnökei, egyetemi tanárok, valamint ügynökségi vezetők kaptak helyet.
A marketinges TOP50-es lista élén idén Szabó Béla található, a Magyar Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgató. A második Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója lett, míg a harmadik helyet Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company,consumer & shopper connection directora szerezte meg.
A Marketing&Media és a Magyar PR Szövetség az első alkalommal állította össze az 50 legsikeresebb hazai PR-szakember listáját. A PR-rangsor a felkért szakértői zsűri kétkörös szavazatai alapján állt össze. A 22 fős grémiumban a hazai PR-, reklám- és marketingszakmai szervezetek elnökei, egyetemi tanárok, vállalati kommunikációs vezetők, valamint újságírók kaptak helyet.
A PR-es TOP50-es rangsorban Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs igazgatója végzett az élen. A második helyre Horváth Magyary Voljč Nóra futott be, míg a harmadik Balatoni Zsófia, az Uniomedia társalapító-ügyvezetője lett.
A listákról további részletekkel, elemzésekkel jelentkezünk az mmonline.hu-n holnap, illetve a jövő héten.