- Hirdetés -

Online képzést indít a Kaspersky

|

A Kaspersky Lab elindítja a „Kaspersky Interaktív Védelmi Szimulációs” képzését online, röviden Kips Online-t, amely a meglévő Kips Live tanfolyam kibővítése. Mindkét kiberbiztonsági képzés célja a vállalati felsővezetők oktatása a biztonsági intelligenciáról és az üzleti informatikáról a világ minden táján.

 

Nem egy átlagos játék

 

A Kips Online elindításának motivációja, hogy a multinacionális cégek top menedzsereiben tudatosítsa a kiberbiztonság fontosságát valamint felhívja a figyelmet a kiberbűnözés veszélyeire. Az oktatás alapja a kibertanácsadó cég 20 éves tapasztalata és célkitűzése, hogy felkészítse a vezetőket a kiber támadások elleni gyors és magas szintű reakcióra.

 

„Általánosságban elmondható, hogy a vállalati informatikai biztonsági tudatosság megköveteli a fenyegetések ismeretét, a támadások forgatókönyvét és a megfelelő eszköz-használatot annak érdekében, hogy elkerüljék a megalkuvást. Felsővezetői szinten ugyanakkor a támadások mérséklésének és/vagy kivédésének legfontosabb kulcsa a csapatmunka. Ezeket mind figyelembe vettük, amikor elkezdtünk dolgozni a KIPS-en és igyekeztünk egy olyan rendhagyó módot találni, ami szórakoztató és releváns egyszerre, mint pl. olyan stratégiai videojátékok, amelyek nem hosszabbak 2 óránál. A cél nem az, hogy a menedzsereket biztonsági szakértővé képezzük, hanem javítani a támadások során a különböző részlegek közti együttműködést és ezzel párhuzamosan csökkenteni a visszaállítási költségeket. A Kips Online használatával biztosítani tudjuk a képzési folyamathoz szükséges rugalmasságot és a lehetőséget, hogy bevonjuk a felsővezetőket a kiberbűnözés elleni harcba.” – mondta Slava Borilin a Kasperksy Lab „Security Awareness” részlegének programmenedzsere.

 

 

A közös szándék csökkenti a helyreállítási költségeket

 

A Kaspersky Lab által készített Vállalati Biztonsági Kockázati tanulmány szerint a cégek 51%-a egyetért abban, hogy nehéz rekonstruálni az egyes kibertámadások utáni helyreállítási költségeket. A tapasztalat azt mutatja, hogy a gyors és összehangolt fellépés segít jelentősen enyhíteni az informatikai biztonsági kiadásokat, és a KIPS LIVE ill. a KIPS ONLINE egyik fő célja bizonyítani ezt. A képzés során a résztvevők feladata egy interaktív eszköz segítségével egy kiberbiztonsági incidens során a különböző „részlegek” együttműködésének növelése valamint a pénzügyi kiadások mérséklése. A játék forgatókönyve valós eseményeken alapul, reális kihívásokkal, amelyek túlnyúlnak a hétköznapi kibertanácsadáson.

 

 

KIPS Téli torna

 

2016 decemberében, a globális bejelentés előtt, a Kaspersky Lab vállalati ügyfeleket és médiaszakembereket hívott meg 40 országból összesen 270 csapattal, hogy részt vegyenek az online játékban, mely a KIPS Online első sikeres tesztelése volt. A KIPS Online eredményesen bizonyította képességeit és igazolta, hogy akár több száz fős csapatok is könnyen tudják használni. A Kaspersky Lab kiemelt célja, hogy terjessze a kiberbiztonsági tudatosságot, és ennek érdekében speciális eszközöket biztosít a biztonsági szolgáltatóknak és más intézményeknek a képzéstől függetlenül.

 

 

Elérhetőség

 

A KIPS LIVE ill. a KIPS ONLINE része a Kaspersky Lab „Security Awareness Training” csomagnak és elérhető világszerte. Bővebb információt a cég honlapján vagy részletes leírást a cég hivatalos blogján talál.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...