- Hirdetés -

Örülhet, akiknek LG tévéje van

|

Különleges módon ünnepli a webOS okostévé-platform bevezetésének 10. évfordulóját az LG Electronics (LG): a vállalat szeptember 9-től október 13-ig 44 országban, köztük Magyarországon is megrendezi az ún. LG Streaming heteket. A 2018-ban, vagy azóta megjelent, azaz legalább webOS 4.0-t futtató és UHD-nál nagyobb felbontású LG televíziók tulajdonosai számára az LG Streaming hetek alatt számos ingyenes és kedvezményes előfizetési opció érhető el a vállalat partnerszolgáltatóinál. A kedvezményeket egy külön erre a célra létrehozott alkalmazásból, a tévék kezdőképernyőjéről, a Content Store-ból vagy az Alkalmazások menüpontból érhetik el a felhasználók.

Minden promóciós héten más és más nemzetközi, illetve hazai streamingajánlatok lesznek érvényesek, a limitált ideig elérhető kedvezmények pedig kizárólag az LG Streaming Week alkalmazásból lesznek érhetőek.

Az LG Streaming hetek alatt számos jelentős kedvezmény lesz elérhető, például akár háromhavi ingyenes streaming vagy akár 90 százalékos előfizetési kedvezmény egy-egy tartalomszolgáltatónál. Legyen szó film-, sport-, játék- vagy animerajongókról, az LG Streaming hetek számos érdeklődési körű felhasználónak kínálnak izgalmas tartalmakat.

Az Apple TV+ háromhónapos ingyenes próbaidőszakot kínál, amellyel az LG tévék tulajdonosai a legújabb prémium Apple Originals sorozatokat, köztük az Oscar-díjas Cate Blanchett és Kevin Kline főszereplésével készült és az ötszörös Oscar-díjas Alfonso Cuarón által rendezett Disclaimer című lebilincselő pszichológiai thrillert is megnézhetik. A kínálatban szintén elérhetőek az Emmy-díjra jelölt és BAFTA-díjas Lassú lovak című dráma új évadai, a Silo című posztapokaliptikus sorozat, valamint a Pachinko című elsöprő és mélyen megindító dráma. Az LG készülékek használói emellett három hónapig ingyenesen kipróbálhatják az Apple Music szolgáltatást, amely a világ egyik legnagyobb zenei katalógusát nyújtja 100 millió feletti zeneszámmal, több mint 30 000, szakértők által összeállított lejátszási listával, előadói interjúkkal, Apple Music rádióval és még sok minden mással. Az Apple Music előfizetői olyan izgalmas funkciókhoz is hozzáférhetnek, mint az Apple Music Sing és a zenével szinkronizált dalszövegek, valamint a veszteségmentes hangzás és a térhatást kínáló Spatial Audio.

A Mubi, – ami egy globális streamingszolgáltató, produkciós cég és filmforgalmazó – a világ minden táján a nagyszerű filmek népszerűsítését tűzte ki célul, most pedig az LG Streaming hetek ideje alatt az LG televíziók tulajdonosai otthonuk kényelmében, hat hónapon keresztül 70 százalékos kedvezménnyel fedezhetik fel a platformon mozifilmek legjobbjait.

A sportrajongók számára a DAZN – az egyetlen szolgáltató (az USA és Kína kivételével), ahol az NFL Game Pass-t közvetítik – az új ügyfeleknek 25% kedvezményt kínál az NFL Game Pass Season Pro előfizetésre, az NFL Weekly Pro előfizetést pedig 0,99 dollárért (vagy a helyi valutában számított ellenértékéért) teszi elérhetővé. Az LG tévék tulajdonosai így minden csapat minden NFL-meccsét – beleértve a rájátszást és a Super Bowlt is – élőben és utólag is megnézhetik. Emellett megkapják az NFL RedZone, az NFL Network, az NFL Originals szolgáltatást és még sok mást, köztük az archív tartalmak teljes választékát.

Az LG Streaming hetek izgalmas ajánlatokat kínál a játék- és animerajongók számára is. A Crunchyroll 30 napos ingyenes próbaverziójával például igazi anime-kalandra indulhatnak az LG tévék tulajdonosai, felfedezve a legnagyobb, több mint 25 000 órányi dedikált anime-tartalomból álló streaming könyvtárat. Kifejezetten az LG tévék használói számára kínál interaktív élményt a Blacknut felhőalapú játékplatform, amely 30 percnyi ingyenes játékidőt kínál több mint 500 prémium játék bármelyikével, valamint az újonnan regisztrálóknak kedvezményesen, mindössze 1 dollárért kínálja az első havi előfizetést. Kifejezetten a gyermekek és a családok számára hozta létre a The Pinkfong Company a Baby Shark World for Kids platformot, amely az LG Streaming hetek alatt 1 hónapos ingyenes hozzáférést biztosít hatalmas dal- és mesekönyvtárához, amelyben számos tartalom élményszerű formában ösztönzi a gyermekeket a tanulásra.

Azért, hogy azok is kihasználhassák az LG Streaming hetek előnyeit, akiknek még nincs LG televíziója, a vállalat világszerte számos akciót hirdet tévékészülékeire.

A webOS platform tíz év alatt jelentős fejlődésen ment át: új, még kényelmesebben használható kezdőképernyőt kapott, és mesterségesintelligencia-technológiával egészült ki, hogy a nézőket képes legyen elvezetni az általuk preferált tartalmakhoz. A vállalat nemrégiben indított webOS Re:New programja ráadásul lehetővé teszi, hogy az LG AI tévék tulajdonosai öt éven keresztül mindig megkapják a platform legújabb verzióját.

A webOS jól szemlélteti az LG elkötelezettségét a tartalomfogyasztás optimalizálása mellett: a platformot 180 országban immár több mint 4000 partner támogatja, a felületet pedig milliók használják aktívan. A kiadása óta eltelt 10 év alatt a platform jelentősen megnövekedett használati időt regisztrált: a felhasználók fokozatosan átálltak a hagyományos televíziós rendszerek helyett a webOS használatára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...