- Hirdetés -

Összeállt a Carbon Group és a Hab Advert, itt a SOODA

|

A Carbon Group és a Hab Advert fúziójával új szereplő jelent meg a hazai reklámügynökségek piacán. A SOODA márkanév mögött több évtizedes szakmai tapasztalat áll, három tulajdonosa harcedzett ügynökségi szakember.

A Carbon Group társalapítója és művészeti vezetője Borostyánkői Mátyás képzőművészeti diplomáját Finnországban szerezte és az első webdesignerek egyike volt Magyarországon. A több mint 20 éves reklámügynökségi tapasztalattal rendelkező Horváth Attila 2011-ben alapította a Hab Advertet, azt megelőzően a Nexus és az Akció-NXS ügynökségek társtulajdonosa és kreatívigazgatója volt. Papp Péter a 2005-ben létrehozott Carbon Group társalapítója és kreatív vezetője. Eddigi pályája során több száz sikeres kampányt alkotott és számos hazai és nemzetközi díjat söpört be csapatával.

„Fúziónk nem csupán a két cég egymás mellé rendelését jelenti, hanem valami többet. Megerősödött ügynökségünkben új energiák, új lendület, azaz új pezsgés szabadul fel, még több remek stratégia, még több sziporkázó koncepció és még több merész megoldás formájában” – vallják az új ügynökség, a SOODA vezetői, Borostyánkői Mátyás, Horváth Attila és Papp Péter.

Az egyesülésből létrejött ügynökség széleskörű szektortapasztalattal rendelkezik, dolgoztak az FMCG, a retail, a gyógyszeripar, az építőipar, a pénzügy, a technológia és a kultúra területén. A közös működés eredményeként már olyan márkák tendereit sikerült megnyerniük, mint az AutoWallis, a Baba, a Global Payments vagy a Rossmann.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fergeteges szórakozás gyerekeknek

Újra elindult az ország legnagyobb játékversenye, az Ország Játéka. Október 13-tól a közönség egy hónapon át szavazhat a legizgalmasabb újdonságokra, miközben értékes nyeremények is gazdára találnak. A játékélményt pedig október 26-án a Lurdy Házban...

Gyerekeknek kedvez az IKEA új kollekciója

Az IKEA bemutatta a gyerekeknek készült legújabb SANDLÖPARE kollekciót, melyet a kalandos afrikai szavanna inspirált. A kollekció a svéd vadvédelmi központ, a Nordens Ark együttműködésével készült abból a célból, játék és történetmesélés révén a...

Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon

Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba

A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...

Már a vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...

Élénkül a kereslet az építőiparban

A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...

Autóvásárlás – akár 800 ezret is spórolhatunk

A 3-5 millió forintos ársávban továbbra is a Škoda Octavia, valamint a Volkswagen Golf és Passat uralják az érdeklődést a magyar használtautó-piacon - derül ki a Használtautó.hu legfrissebb, októberi toplistájából. A money.hu számításai szerint...

A Warner Bros. Discovery mutathatja be a paralimpia legemlékezetesebb pillanatait

A Warner Bros. Discovery (WBD) elnyerte a jogokat, hogy egész Európában bemutathassa a Milano-Cortina 2026 téli paralimpiai játékok napi összefoglalóit. Ezek 49 európai piacon lesznek elérhetők több millió néző számára, hazánkban késleltetett közvetítéssel az...

Eger, Miskolc, Nyíregyháza – ide utaznak a családok az őszi szünetben

Az október 23-ai hosszú hétvégével kezdődik az őszi szünet, amely sok család számára egyet jelent egy közös belföldi kikapcsolódással. A Szallas.hu foglalási adatai szerint a legnépszerűbb úti célok között Eger, Miskolc és Nyíregyháza vezeti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Túl sok az app a mobilodon? Így rendezheted az alkalmazásokat

Az okostelefonok ma már amellett, hogy nélkülözhetetlen kommunikációs eszközök, a mindennapok digitális központjai is. Egy átlagos felhasználó készülékén több tucat, sőt akár száznál több alkalmazás is lehet. Banki ügyintézés, parkolás, vásárlás, szórakozás, egészségügy, közlekedés,...

Fergeteges szórakozás gyerekeknek

Újra elindult az ország legnagyobb játékversenye, az Ország Játéka. Október 13-tól a közönség egy hónapon át szavazhat a legizgalmasabb újdonságokra, miközben értékes nyeremények is gazdára találnak. A játékélményt pedig október 26-án a Lurdy Házban...

Gyerekeknek kedvez az IKEA új kollekciója

Az IKEA bemutatta a gyerekeknek készült legújabb SANDLÖPARE kollekciót, melyet a kalandos afrikai szavanna inspirált. A kollekció a svéd vadvédelmi központ, a Nordens Ark együttműködésével készült abból a célból, játék és történetmesélés révén a...

Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon

Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...