- Hirdetés -

Összecsaptak a maszkos tévéműsorok

|

Ebből pedig elsőre az RTL-es Álarcos énekes jött ki jobban. Az RTL Klub a hétből hat estét nyert, de kicsit kisebb az előnyük, mint egy héttel korábban. Erősen kezdett a TV2-n a Farm VIP.

Az elmúlt héten csökkent a főműsoridős különbség az RTL Klub és a TV2 között. Előbbi 0,5 százalékpontot rontott, utóbbi 2,5 százalékpontot erősödött. Ugyanakkor még így is (16% vs. 12,3%) 3,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub előnye. A szombat estét a TV2, a hét többi napjának főműsoridejét pedig az RTL Klub nyerte.

Csoportszinten az RTL Magyarország 28 százalékkal zárta a hetet, a TV2 Csoport csatornái 23,7 százalékos közönségarányt értek el. A nemzetközi csatornaportfólióknál a megszokott éles küzdelemmel telt a múlt hét is. A Sony és a ViacomCBS csatornái 5,8-5,8 százalékos share-rel holtversenyt hoztak össze, de az AMC televíziói is alig maradtak el tőlük az 5,6 százalékos közönségarányukkal.

47. hét / 46. hét / 45. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16% / 16,5% / 14,9%
TV2 – 12,3% / 9,8% / 12%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (47. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 7,9% (8,4%)
Híradó – 17,9% (18,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,8% (17,3%)
Drága örökösök – 17,8% (18,5%)
Konyhafőnök VIP – 17,7% (18,7%)
Barátok közt ismétlés – 9,7% (7,6%)

TV2
A bosszú csapdájában – 10,6% (11%)
Tények – 15,3% (16,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,6% (13%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12,2% (11%)
Farm VIP – 14,9%
Bezár a bazár – 6,3% (6,9%)

A Barátok közt ismétlésének egész jót tesz, hogy késő estére került. A 18-49 éveseknél a heti öt adásból három jobb nézettséget hozott este, mint délután. Ráadásul, amíg a premieradás kikapott a TV2 török sorozatától, addig a Barátok közt ismétlése nyerte a műsorsávját.

A Farm VIP egyelőre nagyon bejött a TV2-nek, még úgy is, hogy nem nyerték a sávjukat, de a Konyhafőnök VIP-val szemben ez a 14,9 százalékos heti átlag is kifejezetten jónak számít.

Szombaton az RTL-es Apatigris hol kicsit gyengébben, hol kicsit erősebben teljesít. Múlt héten az utóbbi volt, mert 12,1 százalékos közönségarányt és 219 ezres nézettséget produkáltak. Ez egy héttel korábban 9,2 százalék és 158 ezer néző volt.

A TV2-s Dancing with the Stars ugyanakkor az Apatigrissel és az utána következő filmmel szemben is nyerte a műsorsávját. A táncos műsor 15,4 százalékos share mellett 263 ezer nézőt vonzott. A korábbi héten ez 16,3 százalék és 272 ezer volt.

Vasárnap visszatért a TV2 képernyőjére a Nicsak, ki vagyok. Azonban nem boldogult a másik maszkos műsorral, az Álarcos énekessel. Az RTL-es produkció 377 ezres nézettséggel és 20,5 százalékos közönségaránnyal futott. Ezzel még javított is a korábbi heti 352 ezer nézőhöz és 19,2 százalékos share-hez képest. A Nicsak, ki vagyok ezzel szemben 217 ezres nézettségre volt képes, valamint 12,4 százalékot tett ki a közönségarányuk.

Az erős felvezetőműsor ellenére az RTL-es Életünk történetére továbbra sem nagyon kaptak rá a nézők. A múlt heti adás 9,5 százalékos share-t ért el, a nézettsége pedig 144 ezer volt és kikapott a Nicsak, ki vagyok végétől is.

Az RTL II-n futó Való Világ esti összefoglalóinak átlagos share-je 4,9 százalékot tett ki a 18-49 éveseknél. A legtöbben a csütörtöki adásra voltak kíváncsiak (86 ezer néző, 6,3% share). Ami érdekes, hogy az RTL Moston kifejezetten erős a valósságshow. A napi 100 ezer körüli és heti 800 ezer videóindításával magasan a legnézettebb műsornak számított az RTL-es videós platformon.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az Álarcos énekes volt. Utóbbi célcsoportnál 970 ezres nézettséget ért el a műsor. A 18-49 éveseknél a hét második legnépszerűbb tartalma a Drága örökösök pénteki epizódja volt 311 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a toplista második helyére a Tények vasárnapi adása futott be 902 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2020_47het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2020_47hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...