- Hirdetés -

Összefogott a Brain Bar és a BrandFestival

|

Partnerségre lép Európa legnagyobb jövőfesztiválja és Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója: a Brain Bar és a BrandFestival közösen életre hívja a BrandFestival Y színpadot, ahol szeptember 29 és 30. között együtt kereshetjük a válaszokat a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítés jövőjét érintő kérdésekre. Csatlakozz és fedezzük fel együtt a jövőt!

Virtuális világ, digitális transzformáció, metaverzum - egyre inkább gyorsuló világunkban a szervezet- és vezetőfejlesztésben, a marketing és kommunikációs trendek ismeretében nem kérdés, hogy a változásokkal lépést kell tartani.

A kommunikációs piacot átható turbulens időszak következményei egyenként is megkérdőjelezik a kialakult sémákat, együttes hatásuk pedig egészen biztosan új megközelítéseket kíván. Jelentős változásokkal kell szembenézni cégvezetőként éppúgy, mint magánemberként. Új üzleti modellek, új vásárlási szokások, új típusú kommunikációs gazdaság, amelyek mindegyike egyre szerteágazóbb kihívást jelent, miközben a gaming, az esport, az AI vagy az NFT megjelenése alapjaiban írnak át mindent, amit eddig olyan hétköznapinak vélt dolgokról gondoltunk, mint a sport, művészet, oktatás, divat vagy éppen a szabad akarat.

ESCAPE - Merre induljunk egy olyan világban, ahol ha akarjuk, egy hátizsákban is elfér az életünk?

Melyek a jelenünket és jövőnket is meghatározó marketing-kommunikációs trendek? Hogyan fogja megváltoztatni a metaverzum az emberi kapcsolatokat, vagy az oktatást? Egyáltalán merre tart a világ és a virtuális vagy a valós élmények felé érdemes-e inkább menekülni?

 

A BrandFestival több mint két évtizede ad teret a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplőinek, hogy megosszák tapasztalataikat a stratégiaalkotás, a márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén. A rendkívüli változásokra reagálva a BrandFestival megszokott éves rendezvénye mellett Európa legnagyobb jövőfesztiválján, a Brain Bar csapatával partnerségben idén életre hívja a BrandFestival Y színpadot, ahol szeptember 29 és 30. között együtt keresik a választ a jövőt érintő legfontosabb kérdésekre.

“Meggyőződésem, hogy az emberi történelem legérdekesebb korszakában élünk, és döntő jelentősége van, hogy ehhez a körülményhez mekkora tudatossággal viszonyulunk. De az információs vihar új jelenség. Minél ügyesebben rendszerezik a fiatalok az információt, minél inkább meg tudják különböztetni az igazit a manipulációtól, annál eredményesebben élhetnek a lehetőségeikkel a karrierjükben és a magánéletükben. A Brain Bar ennek a tudatosságnak az erősítésében segít, nagy öröm számunkra, hogy ebben idén partnerünk a BrandFestival” - fogalmazott Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója.

“Az összefogás ma talán az egyik legfontosabb üzenet, amit a jövő generációja és a márkák, a marketing világa felé közvetíthetünk. A Brain Bar csapatával való együttműködés eredménye egy olyan fórum, ami generációtól függetlenül inspirál kritikus gondolkodásra, feszeget jövőbe mutató kérdéseket és tartogat lehetséges megoldásokat a legaktuálisabb kérdésekre” - mondta el Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.

A Brain Bar idén szeptember 29-30 között kerül megrendezésre, az eseménynek a sokszorosan díjazott Magyar Zene Háza ad otthont. Regisztráció és kedvezményes early bird jegyek még elérhetőek a Brain Bar oldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...