- Hirdetés -

Összefogott a Wolt és a Revolut

|

A Wolt technológiai vállalat bejelentette új partnerségét a Revoluttal, a globális fintech céggel, amelynek világszerte több mint 45 millió ügyfele van. A Wolt+ - a Wolt 0 forintos szállítási díjat és exkluzív kedvezményeket kínáló előfizetési programja – ezentúl kiterjed a Revolut Premium, Metal és Ultra fizetős csomagok előfizetőire 17 európai piacon.

A Wolt több mint 1000 városban szerez örömet az ügyfeleknek azzal, hogy hozzáférést biztosít az éttermek, élelmiszerboltok és helyi üzletek széles választékához gyors kiszállítás vagy elvitel céljából. Világszinten a Wolt+ 2021-es indulása óta a program segítségével az ügyfelek több mint 200 millió eurót takarítottak meg. A partnerség révén a Revolut fizetős csomaggal rendelkező ügyfelei mostantól ingyenesen élvezhetik a Wolt+ kényelmét és megtakarításait, egyszerűbbé és megfizethetőbbé téve mindennapjaikat.

Főbb előnyök a Revolut kártyatulajdonosok számára november 5-től:

● Ingyenes Wolt+ tagság: A Revolut Premium, Metal és Ultra fizetős csomagok előfizetői ingyenes hozzáférést kapnak a Wolt+-hoz, amely korlátlan számú ingyenes kiszállítás tesz lehetővé.

● Kényelem igény szerint: A Wolt+ előfizetők a helyi éttermek, élelmiszerboltok és kiskereskedők széles választékából rendelhetnek, így könnyen hozzáférhetnek az alapvető termékekhez és szolgáltatásokhoz.

„Nagyon örülünk, hogy a Revolut partnereként még több értéket és egyszerűséget tudunk nyújtani az ügyfeleknek” - mondta Joonas Bienek, a Wolt+ vezetője. „Azzal, hogy a Wolt+ tagsági programunkat - amely 0 eurós szállítási díjat és hozzáférést biztosít exkluzív kedvezményekhez és kampányokhoz - integráljuk a Revolut fizetős csomagjaiba, elérhetővé tesszük a Wolt egyszerűségét, megfizethetőségét és kiváló minőségű szolgáltatását a Revolut ügyfelei számára 17 piacon.”

Tara Massoudi, a Revolut prémium üzletágának vezérigazgatója elmondta: „ Az európai fogyasztók nagyon szeretik a Woltot a könnyedségéért és egyszerűségéért, amit a felhasználók számára nyújt - így nem volt kérdéses számunkra, hogy a Wolt+-t a Revolut fizetős tervének előfizetői számára is elérhetővé tegyük. A Wolttal való partnerségünk izgalmas lépés, és a legújabb az életstílus-fejlesztések hosszú sorában - a számos partneri ajánlatunktól kezdve a RevPoints-ig és egyéb kedvezményekig -, amelyek biztosítják, hogy a Revolut prémium ügyfelei még többet kapjanak a pénzükből.

Elérhető piacok

Ez az ajánlat a Revolut Premium, Metal és Ultra előfizetők számára a következő 17 európai piacon lesz elérhető: Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Horvátország, Görögország, Görögország, Litvánia, Lettország, Magyarország, Málta, Norvégia, Lengyelország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia, Svédország és Norvégia.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...